اخبار

پلی اتیلن های سبکی که SABIC برای بازار خاورمیانه تولید می کند

 گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت SABIC معتقد است که فوم سازی و سبک کردن مواد مساله ی بسیار حائز اهمیتی محسوب می شود. این شرکت اعلام کرده است که بسیاری از راه حل های بسپار پایه به کلیه ی زنجیره ی ارزشی کمک خواهد کرد تا موثرتر عمل نماید.

اخیرا شرکت SABIC دو گونه ی مختلف بسپاری مخصوص خاورمیانه، آفریقا و آسیا ساخته است. این شرکت اعلام کرده است که این محصولات جایگاه مناسبی را در این منطقه یافته اند. در نمایشگاه CHINAPLAS2017 بود که این شرکت اعلام کرد محصولات جدیدی را با نام های LDPE HP2024JDF و HP2024NDF تولید نموده است. تولید این دو محصول بخشی از برنامه ی پیشرفت و راه حل های نوآورانه ی SABIC می باشد.

شرکت SABIC محصول LDPE HP0824NDF را تولید نموده است تا پنجره ی کاربردی برای محصولات درزگیری، نوارها و زیرلایه ها را بهبود بخشد. مزایای محصول LDPE HP0824NDF این است که دارای گرانروی زیادی بوده تا فشار مناسبی را برای ضخامت فوم بیشتر و یکنواخت تر ایجاد نماید. چگالی بالاتر این رزین استحکام مکانیکی خوبی را ایجاد نموده و تنش فشاری آن بسیار مناسب می باشد.

محصولات تولید شده توسط این شرکت در برابر شکست پایدارتر بوده و به دلیل پنجره ی فرآیندی گسترده تر و یکنواختی بیشتر دچار جمع شدگی (Collapse) نمی گردد. این مساله دامنه ی تسلیم این مواد را حین فرآیند افزیش می دهد. شرکت SABIC با 35 سال سابقه در زمینه ی تولید فوم به جایگاه قابل قبولی در تولید این محصولات رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا