اخبار

قرارداد همکاری دو شرکت در توسعه روکش کابل

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، دو شرکت Covestro و Tekmer پیرامون توسعه محافظ کابل با کارایی و طول عمر بالا جهت استفاده در زیر دریا بمنظور کاربرد در بازار مزرعه بادی دریایی (OWF) چین قرارداد همکاری امضا کردند. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته طی 3 الی 5 سال آینده ظرفیت این بازار به میزان 10 گیگاوات افزایش خواهد یافت. بدین ترتیب، بازار OWF در چین به یکی از بزرگترین بازارها از حیث اندازه و ظرفیت تولید تبدیل خواهد شد.

این دو شرکت با همکاری دوجانبه به توسعه سامانه‌های حفاظت از کابل (CPS) خواهند پرداخت. کابل‌های انتقال انرژی بکار گرفته شده در زیر دریا از حساسیت و قیمت بالایی برخوردار بوده و نیاز به حفاظت از آنها در مناطق مستعد در برابر امواج و جزر و مد ضروری است.

محصول تولید شده توسط شرکت Tekmer تحت نام تجاری TEKLINK® CPS بمنظور کاربرد CPS طراحی شده و بطور خاص برای کاربرد در اتصالات و حفاظت از کابل‌ها در توربین باد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده بمنظور تولید محصولات مختلفی اعم از سفت کننده جهت تعدیل کردن حرکت، محدودکننده خمش جهت ثابت نگه داشتن و لوله‌های مجزا جهت حفظ پایداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. با همکاری دوجانبه طول عمر و کارایی محصولات مورد استفاده در OWF، ایمنی در نصب و میزان تولید افزایش خواهد یافت.

در این همکاری، شرکت Covestro در طراحی لاستیک‌‌های مورد استفاده، شیمی حاکم بر آنها و مهارت‌های فرایندسازی آنها فعالیت خواهد داشت. طراحی لاستیک‌ بگونه‌ای صورت خواهد پذیرفت که از مقاومت لازم در برابر شرایط سخت محیطی برخوردار باشد. بمنظور دست‌یابی به مقاومت در برابر آب‌کافت و ضربه جهت این کاربرد، شرکت Covestro از فناوری Desmodur® و Baytec® خود بهره خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا