اخبار

عمده ی پلی کربنات در دنیا توسط ماشین آلات Maag تولید می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Maag اخیرا خبر داده است که توافقات خود با شرکت Hainan Huasheng New Material Technology مبنی بر تامین پمپ ها، سامانه های دانه ساز و تعویض کننده های نمایشگری برای خط تولید پلی کربنات این شرکت در جنوب چین را انجام داده است.

این واحد تولیدی قادر خواهد بود سالیانه تا ۲۶۰ کیلوتن پلی کربنات را تولید کند. این واحد تولیدی قرار است تا سال ۲۰۲۰ تولید خود را اغاز کند. محصول پلی کربنات این شرکت به عنوان یک آمیزه ی پایه در صنایع مختلف خودرویی و الکترونیک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

امروزه بسیاری از تولیدات پلی کربنات در دنیا توسط ماشین الات شرکت Maag صورت می گیرد. پمپ های Maag به گونه ای طراحی شده است که در تولید پلی کربنات می تواند مفید واقع شود. این ماشین آلات تولیدی برای خریداران اطمینان پذیری تولید را ایجاد می کند.

در حال حاضر بیش از ۲۰۰ خط تولیدی با استفاده از ماشین الات Maag در حال فعالیت است به طوریکه در هر ساعت 14 تن پلی کربنات در سراسر دنیا تولید می کند. 

ماشین الات تولیدی Maag قادرند در صنایع بالادستی و پایین دستی، اکستروژن تا فرآیندهای جداسازی (فیلتراسیون) مورد استفاده قرار گیرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا