اخبار

عرضه قوی­ ترین و بهترین های ماشین آلات در بازار

  1. بسپار می نویسد، غلام حسین خلیلی میلانی، مدیر عامل شرکت میلان کالا پلاست می گوید، امسال در این نمایشگاه دو ماشین­ 32 تن و 400تن و لوازم جانبی ارایه دادیم. دستگاه 32 تن که یکی از سریع ­ترین ماشین ­آلات و دستگاه 400 تن یکی از قوی­ ترین و بهترین 400 تن­های موجود در بازار است.
  2. محصولات ما در بازار کاملا مشخص هستند و بهترین های موجود در بازار و قدیمی­ ترین دستگاه ساخت چینی که از لحاظ کیفیت همتا ندارند را عرضه می­ کنیم.
  3. امسال ما و دوستان مان می ­دانستیم که نمایشگاه بازخورد خوبی نخواهد داشت. به دلیل این که انجمن ما قبول کرد تا در نمایشگاه شرکت کند، حضور در این نمایشگاه را پذیرفتیم نه به دلیل اینکه منافعی داشته باشیم. اگر انجمن نبود، مطمئنا امسال شرکت نمی­ کردیم. من گمان نمی­ کنم که یک شهر نیاز به دو نمایشگاه داشته باشد. نمایشگاهی همچون آلمان هر سه سال برگزار می­شود. برگزاری دو نمایشگاه در یک سال شاید کار حساب شده ­ای نباشد. 

  4. (ادامه دارد …)

     

    متن کامل این مصاحبه را در شماره 173 ام ماهنامه بسپار که در بهمن ماه منتشر شده است بخوانید.
    در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا