اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیشنهاد پلیمرهای زیست پایدار از شرکت Solvay برای دستگاه های هوشمند و گجت ها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Solvay به تازگی تولید سری Kalix 10000، یک ماده ساختاری ایده آل برای قطعات الکترونیکی مورد استفاده در دستگاه های هوشمند، را آغاز کرده تا خط تولید Kalix خود را کامل کند. جدیدترین ماده پایهHPPA- به گونه ای طراحی شده تا بتواند هر دو هدف کارایی و زیست پایداری را به دست آورد.

سری Kalix 10000، یک ماده نیمه زیست-پایه که از منابع تجدیدپپذیر غیر خوراکی درست شده، با الکتریسیته 100% تجدیدپذیر تولید شده است. این ماده با انواع زیادی از مواد بازیافتی  به منظور پاسخگویی به نیازمندی های مشتری – قابل تولید بوده و نسبت به پلی آمیدهای سنتی پتانسیل گرمایش زمین (GWP) کمتری دارد. علاوه بر اینها، این ماده دارای مقاومت حرارتی و مقاومت لکه بالاتر و جذب رطوبت کمتر  در خانواده Kalix – می باشد؛ که آن را مناسب برای استفاده در کاربردهای الکترونیک با ویژگی های خاصتر می کند.

میانگین طول عمر دستگاه های الکترونیکی و قطعات آنها در حال کاهش بوده و در اثر آن تولید زباله های مربوط به آن افزایش یافته و در حال تبدیل به یک چالش زیستی شده است. شرکت Solvay قصد دارد تا با توسعه فناوری های پیشرفته به تولیدکنندگان کمک کند تا حلقه طراحی محصول و تولید آن در کارخانه را ببندند. این شرکت با ارائه راه حل های مختلف در زمینه مواد مورد نیاز بازار، در تلاش است تا جامعه را به سمت راه حل های چرخشی تر ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا