اخبار

اختصاصی بسپار/ مدیرعامل راکتور آرا رزین: تحریم ها به جز افزایش قیمت اثر دیگری نداشته چه بسا حجم سفارشات و تقاضا بیشتر هم شده است

 بسپار/ایران پلیمر ابوالفضل گودرزی مدیرعامل شرکت راکتور آرا رزین است. او پس از دریافت دیپلم تجربی، در رشته تکنولوژی تولیدات و ماشین آلات دانشگاه اهواز پذیرفته شد. پس از آن مدتی به همراه پدر در کار ساختمان سازی مشغول بود که چنانکه می گوید، متوجه شد که علاقه ای در این زمینه ندارد.
گودرزی می گوید: از آنجایی که مهندس زینعلی مدیرعامل شرکت آریا رزین از بستگان هستند و حدود سال 1375 تیم عمران پدرم مشغول اجرای کاری برای ایشان بودند، در عین حال من هم جویای کاری به غیر از ساختمان سازی بودم، به پیشنهاد مهندس زینعلی برای کار وارد شرکت آریارزین شدم. به مدت 9 سال یعنی تا سال 1386 این همکاری ادامه پیدا کرد. اواسط سال 1386 استعفا دادم و تصمیم گرفتم با شرکت های رنگ سازی در خصوص ارتقای کیفیت رزین مصرفی و مشاوره و راه اندازی خطوط تولید انواع رزین همکاری کنم. در نتیجه ی این همکاری ها و پس از گذشت چند سال، شرکت راکتور آرا رزین تاسیس شد که تا به امروز 15 سال از آغاز فعالیت آن می گذرد.
او ادامه می دهد: راکتور آرا رزین تولید کننده راکتور های صنایع شیمیایی، نفت و گاز به همراه کلیه متعلقات از قبیل ستون انتقال بخار، کندانسور، سپراتور، بویلر و کولینگ تاور و … می باشد که کاربرد آنها در تولید مواد اولیه رنگ سازی،حلال ها، شوینده و بهداشتی، صنایع داروسازی و گاها صنایع غذایی ست.
در کنار کاربردهایی که ذکر شد شرکت راکتور آرا رزین بخش تولید انواع رزین، انتقال دانش فنی و ارائه فرمولاسیون به کارفرمایان محترم را در سبد خدمات خود دارد که از این میان می توان ارزان سازی فرمول، ارتقای کیفیت رزین و همچنین تغییر کاربری خطوط تولید رزین های قدیمی و سنتی به رزین های جدید و پر مصرف و مورد نیاز بازار را نام برد.
شرکت راکتور آرا رزین تمام محصولات خود را بر پایه استانداردهای بین المللی و با رعایت کنترل کیفیت نهایی تولید می کند.
مشتریان شرکت راکتور آرا رزین کارخانجات و کارگاه های تولید رنگ، رزین، پوشش، قطعه سازان، چسب، فرش و موکت، ام دی اف، خودروسازان، صنایع آب و فاضلاب، نفت و گاز و پتروشیمی و … هستند.
گودرزی در بخش دیگری از صحبت های خود می افزاید: ساخت ماشین آلات در ایران به دلیل افزایش نرخ ارز و تورم اقتصادی دچار چالش هایی از قبیل کیفیت متریال مصرفی، زمان تحویل، کمبود مقاطع فلزی و الکترونیکی شده است که مدیریت همه این ها گاها باعث هدر رفت وقت، سرمایه و انرژی می شود.
تحریم ها به جز تاثیر آن روی قیمت و افزایش نرخ ارز، اثر دیگری نداشته چه بسا حجم سفارشات و تقاضا نیز بیشتر شده است.
متاسفانه همانطور که مطلع هستید کل جهان و همچنین کشور و مردم عزیز ایران درگیر بیماری کرونا و آلودگی با ویروس سرایت پذیر کوید 19 شده اند که در این میان راکتور آرا رزین و پرسنل محترم آن نیز از این قائله مستثنی نبوده اند، چه بسا عزیزانی را از دست دادیم و داغدار ایشان هستیم و همچنان با این ویروس نحس دوران را سپری می کنیم که این مهم تا حدی باعث افت انرژی و سرعت کار و روند پروژه ها شده است اما به یاری خداوند و همکاری همه ی پرسنل در حال عبور از این دوره هستیم. امیدوارم خداوند به همه بازماندگان صبر عنایت کند.
وی اشاره ای هم به فعالیت های صادراتی شرکت داشت و در پایان گفت: راکتور آرا رزین به دلیل اینکه تمامی محصولات خود را بر پایه سفارشات مشتریان تولید می کند طرح توسعه ای به شکلی که در این کلمه مستتر است ندارد اما در خصوص افزایش ظرفیت تولید و حجم سفارشات تمهیداتی در نظر گرفته شده است.
به عنوان سخن آخر عرض می کنم که انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد.
مولانا می فرماید:
خیر کن با خلق، بهر ایزدت
یا برای راحت جان خودت
تا هماره دوست بینی در نظر
در دلت ناید ز کین ناخوش صور

(ادامه دارد …)

متن کامل این گفت و گوها را در شماره 231 دوماهنامه پوشرنگ از گروه مجلات بسپار که در پایان دی ماه ۱۴۰۰ منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های ۰۲۱۷۷۵۲۳۵۵۳ و ۰۲۱۷۷۵۳۳۱۵۸ داخلی ۳ سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق طاقچه و فیدیبو قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا