اخباردسته بندی نشده

Cortec محصول ضد خوردگی جهت hydrotesting معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Hydrotesting جهت لوله های صنعتی ، شیر ها و سایر مخازن احتمال خوردگی به دلیل ورود رطوبت به سامانه را افزایش می دهد. همان آبی که برای تست نشتی مخازن بکار می رود می تواند موجب خوردگی و تخریب فلز و ایجاد نشتی در طول زمان گردد. Cortec برای حل این مشکل محصولات جدیدی را معرفی کرده است. VpCI-649 یک مایع غلیظ بی همتا می باشد که حاوی بازدارنده های خوردگی می باشد. این بازدارنده ها یک لایه حفاظتی مولکولی بر روی سطوح فلزی (پایین و بالای سطح آب) تشکیل می دهند.

VpCI-649 هم برای حفاظت فلزات آهنی و هم برای حفاظت فلزات غیر آهنی مثل مس، فولاد، فولاد گالوانیزه، آلومینیوم و چدن قابل استفاده می باشد. VpCI-649 فاقد نیتریت ها ، فسفات ها و کرومات ها می باشد. همچنین نسخه فاقد مولیبدات (VpCI-649 MF) برای مناطقی که استفاده از مولیبدات ممنوع می باشد در دسترس می باشد. VpCI-649 BDحاوی یک عامل پخش کننده آلی می باشد.

VpCI-649 Winterized باعث حفاظت محصول در برابر یخ زدگی در حین انبارداری می شود. میزان مصرف VpCI-649 به مدت زمان مورد نیاز جهت ایجاد حفاظت خوردگی بستگی دارد. بسته به میزان مصرف این محصول می تواند تنها در حین hydrotesting یا حداکثر تا دو سال پس از hydrotesting حفاظت در برابر خوردگی ایجاد کند. استفاده از VpCI_649 مزایای زیادی ایجاد می کند. این محصول یک روش عالی برای hydrotesting لوله ها و شیر ها می باشد و باعث ایجاد حفاظت در قسمت های داخلی که دسترسی به آنها دشوار است نیز می گردد. مهمترین کاربرد VpCI-649 در تجهیزات مورد استفاده در صنایع نفت و گاز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا