اخباراخبار ویژه

جلسه سیاست گذاری ایران پلاست با حضور تشکل ها برگزار شد/ پیش ثبت نام بیش از 600 شرکت در نمایشگاه

بسپار/ ایران پلیمر مدیر پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از پیش ثبت نام، افزون بر 600 مشارکت کننده داخلی برای حضور در پانزدهمین دوره این نمایشگاه خبر داد و گفت: نحوه ثبت نام قطعی و جانمایی به زودی اطلاع رسانی می شود.

ایوب بنوی مدیر پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، پس از برگزاری جلسه سیاست گذاری پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست که با حضور نمایندگان انجمن ها و تشکل ها برگزار شد در گفتگو با  خبرنگار نیپنا،  با تاکید بر محوریت و مدیریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در برگزاری نمایشگاه ایران پلاست اظهارکرد: تاکنون استقبال خوبی از این رویداد مهم نمایشگاهی در مرحله پیش ثبت نام شده است و  هفته آینده نحوه ثبت نام قطعی و جانمایی غرفه اعلام می شود.

بنوی با تاکید بر همکاری انجمن ها، تشکل ها و فعالان صنایع پایین دستی پتروشیمی در فرایند سیاست گذاری نمایشگاه ایران پلاست، تصریح کرد: هماهنگی های لازم با سازمان ها و نهادهای ذیربط در حال انجام است و با اطلاع رسانی هدفمند به دنبال تبیین دستاوردهای صنعت پلاستیک ، پلیمر و صنایع وابسته  در بالادست و پایین دست هستیم.

وی با بیان این که معرفی دستاوردها، توانمندی ها و ارتقای ارتباط میان تولیدکنندگان و صنعتگران پایین دستی پتروشیمی با بخش بالادست فرصتی است که در این نمایشگاه تخصصی ایجاد می شود، گفت: تکمیل زنجیره ارزش با استفاده از توان داخلی، انتقال فناوری‌های پیشرفته در کنار تلاش برای ارزش افزوده بیشتر از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه های تخصصی به شمار می رود و ایران پلاست نیز می تواند فرصتی برای ارائه توانمندی های صنایع بالادستی و پایین دستی پلیمری باشد.

بنوی افزود: دعوت از شرکت ها، تجار و هیئت های خارجی در حال انجام است و انتظار می رود که با توجه به کاهش شیوع کرونا در کشور و واکسیناسیون سراسری امسال تقاضاها برای حضور و یا بازدید از سوی نمایندگان کشورهای مختلف افزایش یابد.

 به گزارش نیپنا، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از18 تا 21 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند، با مراجعه به صفحه رسمی نمایشگاه ایران پلاست  نسبت به کسب اطلاعات و یا فرایند ثبت نام اقدام کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا