اخبار

نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان با حضور فعالین صنعت پلاستیک

بسپار/ایران پلیمر در مراسم افتتاح نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان هیاتی از اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان، به‌ سرپرستی
هرویک یاریجانیان ریاست این اتاق و مدیر ماشین سازی سینگر/ خورشید دریای شرق شرکت داشتند.

این نمایشگاه پنجشنبه ۲۰خرداد‌ماه ۱۴۰۰ در شهر ایروان پایتخت ارمنستان و با حضور آقای نارک تریان، معاون وزیر اقتصاد ارمنستان، آغاز به کار کرد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
آقای دکتر ظهوری، سفیر  ایران در ارمنستان، طی بیاناتی، از تاریخچه روابط دو کشور و دو ملت دوست و همسایه یاد و تاکید کرد که برگزاری این نمایشگاه،در این مقطع زمانی، قدمی مهم در راه تعمیق و گسترش روابط اقتصادی دو کشور خواهد بود.
در ادامه برنامه، عشقی، رئیس اداره نمایشگاههای جمهوری اسلامی، با تاکید بر پنج محور، روابط تجاری دو کشور و تاثیر این نمایشگاه، بر تعمیق این روابط را برشمردند.

هرویک یاریجانیان، رئیس و  زهیر خدابخشنده، عضو هیات مدیره و گاسپار امیرخانیان، دبیر کل اتاق ایران‌ و ارمنستان نیز دراین مراسم حضور داشته و پس از افتتاح نمایشگاه، از کلیه غرفه ها بازدید و با مسئولین شرکتها گفتگو کردند.

شرکت های موج نما صنعت به مدیریت آقای ناجیکار و پلاستیک کار به مدیریت آقای پارسا از شرکت های حاضر در نمایشگاه هستند که در صنعت پلیمر فعالند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا