اخبار

اختصاصی بسپار/ Benjamin Moore و معرفی پوشش جدیدی از اکریلیک یورتان آب پایه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  Benjamin Moore تولید محصول Corotech COMMAND را جهت حفاظت تاسیسات آغاز کرده است. COMMAND یک محصول تک جزئی می باشد که برای زیرآیند های مختلف مناسب می باشد. استفاده از این پوشش به صرفه جویی در زمان کمک می کند و سرعت انجام کار را افزایش می دهد. COMMAND یک پوشش اکریلیک اورتان پایه آب می باشد که زمان خشک سطحی آن کوتاه ( حدود 15 دقیقه) بوده و پس از 24 ساعت قابل خدمات دهی می باشد.

این پوشش دارای دوام بالایی می باشد و به دلیل انعطاف پذیری مناسب در مقابل ترک خوردن و کنده شدن مقاوم می باشد. این پوشش block-resistance خوبی دارد و می تواند در دما های پایین ( تا 2 درجه سانتیگراد) اعمال شود. به گفته Brad Henderson مدیر بازاریابی Benjamin Moore ، تاسیسات تجاری نیز به حفاظت دارند و در این موارد کوتاه بودن زمان بازگشت به خدمات دهی اهمیت زیادی دارد. COMMAND برای اعمال بر روی زیرآیند های مختلف شامل فولاد گالوانیزه، فلزات غیر آهنی، بتن، مصالح ساختمانی، کاشی، چوب و موارد دیگر مناسب می باشد.

COMMAND نگهداری تاسیسات را آسان کرده و باعث صرفه جویی هزینه کارگر می شود. COMMAND برای علامت گذاری های ایمنی ، درب ها ، پنجره ها ، قفسه ها و کف های بتنی که در معرض تردد لیفتراک و افراد پیاده می باشند استفاده می شود. COMMAND در دو سطح براقیت ابریشمی و براق و پنج فام آماده در دسترس می باشد. در صورت درخواست این محصول می تواند در بیش از 3500 فام تینت گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا