اخبار

۷ منطقه آزاد جدید در کشور ایجاد می‌شود

بسپار/ایران پلیمر دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به راه‌اندازی ۷ منطقه آزاد جدید در کشور گفت: برنامه اصلی ما در مناطق آزاد کشور، حل مشکلات تولید و مسایل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است.

سعید محمد در گفت و گویی در خصوص برنامه دولت برای توسعه مناطق آزاد در سال ۱۴۰۱ و رونق اشتغال در این مناطق، اظهار کرد: در حال حاضر ۸ منطقه آزاد در کشور فعال هستند و روند فعالیت و تولید در این مناطق در حال انجام است.

وی افزود: دولت به دنبال راه‌اندازی ۷ منطقه آزاد جدید در کشور است که از سال گذشته اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: با اجرای این ۷ منطقه آزاد جدید، مجموعا ۱۵ منطقه آزاد و ۳۲ منطقه ویژه اقتصادی در کشور خواهیم داشت که می‌تواند برای بحث تولید و اشتغال بسیار موثر باشد.

محمد با بیان اینکه فعالان اقتصادی در مناطق آزاد معضلات بسیار زیادی در بحث تولید دارند، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی بسیار خوبی از سوی مناطق آزاد در حال انجام است تا بتوانیم حکمرانی را در مناطق آزاد، واحد و از تولیدکننده حمایت کنیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری امسال نیز مانند چند سال اخیر تاکید بسیار جدی بر بحث تولید دارند و از این رو در تلاش هستیم تا در مناطق آزاد همه توان دولت سیزدهم را برای حمایت از تولیدکننده به کار بگیریم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد در پایان گفت: برنامه اصلی ما در مناطق آزاد کشور، حل مشکلات تولید و مسایل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا