اخبار

۱۰۰۰ محصول ایرانی در چهارمین نمایشگاه اسباب بازی

بسپار/ایران پلیمر چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با حضور بیش از ۱۲۰ تولیدکننده و با معرفی بیش از ۱۰۰۰ محصول ایرانی، ۲۶ اردیبهشت افتتاح شد.

کامبیز آقایی با بیان اینکه این نمایشگاه نقطه تلاقی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کالا و خدمات است، گفت: این نمایشگاه در چند سال اخیر که مزین به شعار کلیدی حمایت از تولید ملی بوده، بر آن است تا با خلق فرصت ها، ثمره سرمایه گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی را به بهترین نقش ممکن به مصرف کننده معرفی نماید.
مدیر چهارمین نمایشگاه اسباب بازی افزود: در این دوره از نمایشگاه که محصولات خارجی جایگاهی در آن نخواهند داشت، تولیدکنندگان ایرانی محصولات با کیفیت خود که منطبق با فرهنگ ایرانی و تحت نظارت شورای نظارت بر اسباب بازی است را در معرض دید مصرف کنندگان قرار می دهند.
وی گفت: شعار این دوره با عنوان “با کیفیت بازی کنیم” انتخاب شده و نشان از عزم تولیدکنندگان ایرانی به تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت در بازار‌های بین المللی است.
آقائی گفت: از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه می‌توان به حضور اکثر تولیدکنندگان برتر، سطح کیفی محصولات ارائه شده، ایجاد فضای گفتگو میان تولیدکنندگان و فعالان این صنعت در فضای نمایشگاه، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و آموزشی برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.
وی افزود: با توجه به همه گیری ویروس کرونا در دو سال گذشته و تاثیرات مخرب آن بر اقتصاد جوامع، برگزاری این نمایشگاه در این شرایط موجود و حضور دوباره تولیدکننده، مصرف کننده و دست اندرکاران بخش‌های مختلف در کنار هم، شاهد جهش تولید در این صنعت مهم باشیم.
چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با حضور بیش از ۱۲۰ تولیدکننده و با معرفی بیش از ۱۰۰۰ محصول ایرانی، از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب، پذیرای علاقمندان، دست اندرکاران و خانواده‌های محترم، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب تهران است.
صدا و سیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا