اخبار

یک CPP متالایزشده جدید برای بسته بندی مواد غذایی معرفی شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Cosmo films که یک شرکت هندی و تولیدکننده ی فیلم های خاص برای بسته بندی های منعطف می باشد اخیرا یک فیلم ریخته گری شده ی پلی پروپیلن (Cast polypropylene یا CPP) فلزی شده (Metalized) با استحکام مناسب لایه ی فلزی به لایه ی پلیمری را تولید کرده است.

این فیلم به طور خاص برای ایجاد استحکام چسبندگی بسیار خوب لایه های داخلی تولید شده که در عین حال قادر است خواص سدگری را بهبود بخشد.

معمولا لایه های فلزی بر فیلم های PP برای ایجاد استحکام درزگیری بسیار خوب، پایداری حرارتی مناسب، به صرفه بودن اقتصادی و استحکام مناسب در برابر سوراخ شدگی ایجاد می شوند. این فیلم جدید طراحی شده توسط شرکت Cosmo استحکام چسبندگی تا 450 gm/inch را دارا می باشد.

این فیلم تولیدی با دارا بودن ضخامت استاندارد ۲۰ تا ۳۰ میکرومتر، دمای شروع درزگیری یا SIT حدود ۹۸ درجه ی سلسیوس را دارا بوده که این مساله به دستگاه های تولیدکننده ی فیلم های FFS این امکان را می دهد تا فرآیندهای تولیدی را با سرعت بیشتری انجام دهند.

از جمله محصولاتی که می توانند تحت این بسته بندی قرار گیرند می توان به بسته بندی محصولات غذایی روزانه، آدامس ها، انواع شکلات ها، انواع طعم دهنده ها و … اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا