اخبار

یک پلیمر گرمانرم برای چاپ سه بعدی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت SK Chemicals که یک شرکت تولیدکننده‌ی مواد شیمیایی خاص و پلاستیک‌ها در کره‌ی جنوبی می‌باشد، به محصولی به نام  SKYPLETE دست یافت. این محصول یک بسپار گرمانرم بوده که برای چاپ سه بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تولید این ماده از یک رزین به خصوص و روش آمیزه کاری متفاوت استفاده شده است.

با معرفی این محصول، چاپ سه بعدی با خواص بسیار ویژه، عملکردی و کاربردی در زندگی واقعی بسیار ساده‌تر و البته ایمن‌تر شده است. محصول  SKYPLETE در واقع از اجزایی دوست دار محیط زیست، ایمن برای انسان‌ها و عملکرد بالا تشکیل شده است که برای کاربردهای چاپ سه بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت چاپ سه بعدی با این محصول بسیار زیاد است. این محصول فاقد هرگونه مواد مضر نظیر استایرن  و BPA بوده که معمولا در ABS و PC که اغلب در این کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرند، یافت می‌شود.

در حال حاضر محصول  SKYPLETE دارای پنج سری محصولات مختلف طراحی شده می‌باشد که هرکدام ویژگی خاصی را برای محصول مورد نظر ایجاد می‌نمایند. این محصولات دارای سری E، G، T و L بوده که به عنوان مواد خام برای رشته‌هایی (Filament) که در فرآیند اکستروژن نظیر چاپگرهای FDM مصرف می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سری دیگر این محصولات سری S بوده و پودر بسپارهایی نظیر PPS، PLA، PCT و TPEE هستند که در چاپگرهای با بستر ذوب پودری نظیر چاپگرهای SLS مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا