اخبار

یک شرکت ماشین ساز اروپایی 180 سال فعالیت خود را جشن می گیرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر به مناسبت جشن 180 سالگی شرکت KraussMaffei این گروه تصمیم به برگزاری رویدادی در مونیخ گرفته است. در این رویداد، این شرکت ماشین آلات قالب گیری تزریقی، ماشین آلات فرآیندی واکنشی و اکستروژن متعددی را در معرض نمایش قرار خواهد داد. شرکت KraussMaffei پیشرفت های فناوری در هر سه زمینه ی فرآیندهای پلاستیکی یاد شده و ماشین آلات جدید متعدد دیگر را در مونیخ در تاریخ 6 و 7 ماه ژوئن معرفی خواهد کرد.

در بخش قالب گیری تزریقی 18 دستگاه به فعالیت می پردازند. برخی از این دستگاه ها مخصوص آمیزه سازی مستقیم با نیروهای گیره ی اندک، تزریق مستقیم الیاف شیشه و یا فرآیند کردن پلیمرها با حضور کره های شیشه ای توخالی (hollow glass spheres) می باشد.

با حضور دستگاه فرآیند واکنشی iPul سامانه ی کاملی از پروفیل های تقویت شده با الیاف شیشه و تهیه شده با روش پالتروژن قابل مشاهده خواهد بود. به علاوه، حاضران قادر هستند دستگاه کاملا خودکار قالب گیری تر (Wet molding) را به همراه چهار دستگاه اختلاط گر رنگی جدید مشاهده کنند.

در بخش رانشگری همه چیز در مورد لوله های صنعت نفت و گازی تحت فشار خواهد بود که دارای طراحی های سه لایه ای می باشند.

 برخی از فناوری های ارائه شده در این مجموعه مربوط به 180 سال پیش و مصادف با آغاز به کار شرکت است.
این شرکت در سال 1838 میلادی آغاز به کار کرده و هم اکنون بیش از 140 واحد تولیدی و دفتر نمایندگی در سراسر جهان دارد. گروه یاد شده مشتمل بر سه بخش The KraussMaffei Group و KruassMaffei Berstorf و Netstal است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا