اخبار

یک شرکت تولیدکننده رنگ و رزین برند مردمي سال 95 شناخته شد

بسپار می نویسد، مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور برخي مسئولان و همچنين مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومي رنگ الوان مندرج در سایت اتاق تعاون ایران، پس از یک دوره چهارماهه نظرسنجی مردمی از میان برندهای حاضر در جشنواره برند محبوب، طی مراسمی با شکوه، برندهای محبوب از جمله برند الوان مبتنی بر نتایج این نظرسنجی به عنوان برند مردمي و محبوب 1395 معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد.
برند الوان در جشنواره برند محبوب امسال توانست در گروه كالايي رنگ و رزين بيشترين آراي مردمي را كسب نمايد و به عنوان برند مردمي سال 95 تنديس زرين اين جشنواره را از آن خود كند. 
در این نظرسنجی گسترده ملی تعداد 354791 رأی مردمی در ٨٨ گروه کالا/خدمات از طرف مصرف کنندگان دریافت گردید. بر اساس نتایج نظرسنجی، در هر گروه کالایی برندهای اول و دوم از نگاه مردم، به عنوان برندهای محبوب معرفی شدند. 
شایان ذکر است به منظور ترویج فرهنگ تقدیر از هواداران مردمی برندها، از میان مصرف کنندگانی که از سراسر کشور در نظرسنجی شرکت کرده بودند، به قید قرعه یک نفر از هواداران برند محبوب انتخاب شده و هدیه خود را از برند محبوب خود دریافت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا