اخبار

یک روز با یک مدیر/ علی امینی، عکاسی که صنعتگر شد /ویژه نامه بسپار را در ایران پلاست بخوانید

بسپار می نویسد، در شماره شهریور ماه مجله بسپار که ویژه نمایشگاه ایران پلاست منتشر می شود، گفت و گویی بسیار خواندنی با یکی از مدیران صنعت پلاستیک در قالب ستون “یک روز با یک مدیر” انجام شده است. در این گفت و گو حرفای یک مدیر موفق را می خوانید که زندگی را از یکی از روستاهای مرکزی ایران در فقر آغاز کرده، بر مشکلات جسمی فائق آمده، برای خود و اطرافیانش مسیر تعریف کرده و امروز در جایی ایستاده که می تواند به آن ببالد. 
گفت و گو اینگونه آغاز می شود: در علویجه به دنیا آمدم، در 90 کیلومتری شهر اصفهان. سیکل اول یا نهم را در همانجا گذراندم. بعد آمدم نجف آباد و در دبیرستان پهلوی آن زمان در رشته ریاضی دبیرستان را ادامه دادم. البته همه می گویند درس ما خوب بوده، ولی درس من واقعا خوب بود! پایین ترین نمره ام ورزش بود که 18 می گرفتم و این نمره را هم به خاطر نمرات خوب دیگرم در واقع ارفاغ می کردند. هنوز هم در ورزش و بازی خوب نیستم. نه والیبال نه شطرنج نه تخته نرد … آن زمان سال آخر تا اوایل اسفند کلاس ها برقرار بود و بعد از امتحان معرفی، مدارس تعطیل می شد و بچه ها می رفتند برای مطالعه آزاد.

یک ماه و نیم از سال تحصیلی گذشته بود که مریض شدم …

 

(ادامه دارد …)



 

متن کامل این گفت و گو را در شماره 180 ماهنامه بسپار که در پایان شهریورماه و در آستانه نمایشگاه ایران پلاست منتشر می شود، بخوانید.




در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا