اخبار

یک آمیزه‌ی تمیز کننده‌ی خطوط اکسترودر، مقرون به صرفه!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت VELOX اخیرا خبر از ساخت یک آمیزه‌ی تمیزکننده‌ی ماشین آلات اکسترودر با نام  CleanPlus® Express Purge داده است. سه آمیزه‌ی مهم و موثر برای تمیزکاری خطوط اکسترودر از همین خانواده با نام CleanPlus® LD N، CleanPlus® HD N و CleanPlus® PP N قبلا توسط شرکت VOLEX ساخته شده بود. این آمیزه‌ها می‌توانند در فرآیندهای قالب گیری تزریقی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

بر اساس سال‌های بسیاری از تجربه‌ی ساخت، شرکت VOLEX موفق به تولید محصولات موفقیت آمیز بسیاری شده است. آمیزه‌های  CleanPlus® نه تنها قابلیت حمل رنگ و مواد باقی مانده در دستگاه را با خود دارا هستند بلکه می‌توانند از خوردگی ماردان زمانی که دستگاه دچار خاموش شدن ناگهانی می‌شود نیز جلوگیری به عمل آورند. این مساله قابلیت تولید بدون مشکل با حداقل اتلاف را فراهم می‌آورد.

این آمیزه‌های تولیدی به راحتی قابل استفاده بوده و هیچگونه اختلاط یا پیش خشکانش برای آنها مورد نیاز نیست. یکی دیگر از مزایای این ماده غیر ساینده بودن آن است و به راحتی توسط انسان و ماشین قابل حمل و نقل و ایمن است.

آمیزه‌های  CleanPlus® به سرد شدن سریعتر خط اکسترودر کمک کرده، اجازه‌ی آسانتر حرکت کردن ماردان را فراهم می‌آورد و به هیچ وجه به فلزات نمیچسبد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا