اخبار

گونه های PPS مهندسی با مقاومت شیمیایی و حرارتی زیاد معرفی شدند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  شرکت DIC با حضور در ChinaPlas 2018 پلاستیک های مهندسی PPS تولیدی خود (آمیزه های پلی فنیلن سولفاید) را معرفی کرده که دارای مقاومت گرمایی زیاد و مقاومت شیمیایی بسیار عالی است. این مواد در خودروسازی، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

شکل بالا یک موتور HEV ساخته شده با استفاده از مواد شرکت DIC را نشان می دهد. مواد ارایه شده توسط شرکت DIC طبق آخرین پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه است. گونه های تولیدی این شرکت با نام های تجاری  DURACON® که یک پلی اکسی متیلن بوده،  DURANEX® که یک پلی بوتیلن ترفتالات بوده، DURAFIDE® که یک پلی فنیلن سولفاید بوده، LAPEROS® که یک بسپار بلور مایع بوده و TOPAS® که یک هم بسپار الفین حلقوی است به فروش می رسند. این شرکت کاربردهای کلیدی مواد تولیدی خود را برای استفاده در کاربردهای زیر پیشنهاد می کند:

–  وسایل نقلیه ی جدید

–  تجهیزات الکتریکی با کاربردهای خاص

–  مواد غذایی و بهداشتی

–  استفاده در کاربردهایی که می توانند اثر حضور کربن را در کره ی زمین کاهش دهند

در بین تمامی این تولیدات، گونه ی  LAPEROS E420P, اولین سری تولیدات گونه هایی با دی الکتریک اندک بوده که برای تجهیزات ارتباطی نسل بعد مناسب است. این مواد به صورت ذاتی دارای مقاومت حرارتی ویژه، خواص مکانیکی مناسب، مقاومت شیمیایی خوب و جریان پذیری بالا هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا