اخبار

گلریزان یک میلیارد و 84 میلیون تومانی صنعت پلیمر در دو ساعت

بسپار/ ایران پلیمر شب گذشته 21 آبان ماه هتل المپیک تهران میزبان تعدادی از مدیران صنعت پلیمر و دیگر علاقه مندانی بود که برای جشن گلرریزان موسسه خیریه مهرسهیلا (موسس و مدیرعامل: ناصر امینی از چهره های سرشناس صنعت پلاستیک و مدیر ساپل) گرد هم آمده بودند. 

 

در این برنامه که با سخنرانی ها، پخش کلیپ های تاثیرگذار، موسیقی و قدردانی جمعی هیات امنا همراه بود، در مجموع یک میلیارد و 84 میلیون تومان کمک برای هزینه های درمان بیماران میتلا به سرطان، همچنین آموزش و تحقیقات جذب شد. موسسه خیریه مهرسهیلا میزان حمایت از هر بیمار را 5 میلیون تومان به طور متوسط اعلام کرد که این مبلغ زمینه حمایت بیش از 200 خانواده را فراهم خواهد کرد. 

 

با توجه به هزینه های بسیار سنگین درمان انواع بیماری سرطان در مقایسه با هزینه های آموزش و پیشگیری این موسسه بخشی از انرژی و توان خود را برای این امر به کار می بندد و در نخستین قدم طرح پژوهشی با عنوان “بررسی عوامل ژنتکی موثر در سرطان حاد کودکان” را آغاز خواهد کرد. 

 

در این مراسم عیسی غریبی از پیشکسوتان صنعت پلیمر کشور و رییس هیات مدیره سنی پلاستیک در سخنان کوتاهی با اعلام اینکه برادر خود را به تازگی به دلیل همین بیماری از دست داده، برای نخستین بار به صورت رسمی اعلام کرد که خود نیز سه سال پیش به بیماری سرطان مبتلا شده و از آن رسته است. وی به همه حاضرین و غایبین تاکید کرد باید با برداشتن بار مالی از دوش نیازمندان مبتلا، آنها در مسیر گذراندن مراحل سخت و همراه با درد بیماری همراهی کرد. 

 

ناصر امینی، مدیر موسسه نیز در صحبت های خود اشاره کرد که از آغاز فعالیت مهرسهیلا از سال 1394  تا کنون 835 بیمار تحت پوشش قرار گرفته اند که از این تعداد102 نفر بهبود پیدا کرده اند، 216 نفر از دست رفته و بقیه در حال گذراندن مراحل درمان هستند. او به اهممیت تغذیه، روحیه بیمار و وجود حامی در طی درمان بیمار مبتلا به سرطان اشاره کرد. 

 

برخی از شرکت هایی که نام آنها و میزان کمک هایشان در مراسم برده شد به شرح زیر هستند (در صورت تمایل به دیدن مبالغ حمایت گروه تلگرامی بسپار را در لینک آبی زیر ببینید):
طب پلاستیک، برادران نیکبخت، کیمیاران، میلان کالاپلاست، مجتمع پلاستیک طبرستان، جهادین پرند، اندیشه برتر میران، فراصنعت طبرستان، بتن بسپار، رازک، یزد پلیکا، پارساپلیمر شریف، صنایع پلاستیک خوزستان، گلیران، مپ، گروه صنعتی وحید، صنایع بارز پلاستیک، ایران مستربچ، پارس صدرا، آماد پلیمر، پایدارپلیمر اوژن، پارس هرماس، پلیمر سازه صبا، پاک فوم، سنی پلاستیک، آقایان صدرزاده و پایدارمقدم و … 

 

 

برای دیدن عکس ها در ابعا د بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا