اخبار

گفت و گوی بسپار با هومن جهانیان فر، مدیر تحقیق و توسعه شرکت نانو پاد شریف: دیگر به کارواش نروید!

بسپار/ ایران پلیمر این شرکت در حوزه محصولات آبگریز فعالیت می­کند و محصولات آن شامل محلول آبگریز کننده خودرو، آبگریز شیشه و منسوجات است. حدود سه سال است که در حوزه آبگریز فعال است و محصولات دیگری چون کارواش بدون آب، واکس  لاستیک و داشبورد، واکس چرم، تمیز کننده شیشه و خشکشویی داخل خودرو جزو محصولات خودرویی این شرکت محسوب می­شود. محصولات  دیگر مانند پوشش روغن گریز و تمیز کننده ­ی ال سی دی نیز در سبد محصولی نانو پاد شریف دیده می­شوند.

جهاینان فر در خصوص ویژگی محصولات گفت: پایداری این محصول برای منسوجات تا دو بار شست و شو، برای شیشه تا شش ماه و آبگریز بدنه خودرو تا یکسال پایداری دارد. همچنین نمونه مشابه داخلی نداشته و در مقابل نمونه مشابه خارجی آن که با قیمت حدودا یک میلیون تومان به بازار عرضه می­شود این محصول با قیمت حدودی صد هزار  تومان برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه است.

به صورت دستی هم قابل اعمال است و پس از پاکسازی سطح، مصرف کننده­ ی نهایی می­تواند آن­ را روی سطح مورد نظر پیاده سازی کند. ابتدا به سمت صنعت رفتیم چرا که  حجم کار بالاست اما به دلیل قابلیت محصولات، آن را به صورت B2C نیز برای مصرف کننده­ی نهایی عرضه کردیم. هرچند تهیه مواد اولیه با مشکل مواجه شده اما به هر حال مسیر واردات با اینکه هنوز باز است اما بسیار سخت شده است.

شرکت ما تنها شرکت دارای تاییدیه ستاد نانو است و شاید محصولات دیگری با این عنوان در بازار موجود باشند اما دارای تاییدیه ستاد نیستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا