اخبار

گفت و گوی بسپار با نمایندگان فروش الماس فیلم آذربایجان: رقیب کره ای ها هستیم!

بسپار/ ایران پلیمر وحید آذر قره باغ، مدیر فروش شرکت الماس فیلم آذربایجان در گفتگو با خبرنگار بسپار گفت: فیلم­ های شرینک که برای بسته بندی مواد غذایی کاربرد دارد، عمده تولیدات مارا شامل می­شود. فیلم های استرچ و UF. در شهرهای مختلف دفتر داریم و برای نمایشگاه اگروفود فیلم های شرینک را ارایه داده ایم که بحث نگهداری مواد غذایی را در برمی­گیرند. سعی ما تولید محصولاتی با قیمت رقابتی و کیفیت بالا است. تولید کننده را همکار می­دانیم نه مشتری و در هر بخشی که مشکل به وجود آید برای رفع آن در کنار مشتری حاضر بوده ایم.

متاسفانه همیشه در تامین مواد اولیه مشکل داشتیم که با بی ثباتی­های اخیر در اقتصاد شدت گرفته است. برخی از افزودنی­ های مصرفی هم وارداتی هستند که امیدواریم تحریم­های جدید مشکلات کنونی را چند برابر نکند. البته همیشه به بهبود وضعیت امیدواریم.

هادی کریمی راد، مدیر مارکتینگ/ نماینده فروش این شرکت  افزود: در مقایسه با سال گذشته، نمایشگاه اگروفود کمی ضعیف عمل کرده اما بیشتر ضعف آن ناشی از گره­ های کلی بازار است و نمی­توان همه­ ی مشکلات را روی دوش نمایشگاه انداخت. مراجعه کنندگان کمتر بودند اما هدفمند تر. در زمینه جانمایی غرفه نیز به مشکل خوردیم و نتوانستیم مثل همیشه در نمایشگاه ظاهر شویم که بیشتر به دلیل ضعف سایت نمایشگاه بود. سال گذشته هم به همین دلیل جا را رزرو کرده بودیم اما در نمایشگاه شرکت نکردیم.

همچنین یکی دیگر از مشکلات نمایشگاه، نداشتن تندیس برای غرفه گذاران است. تقریبا تمامی نمایشگاه­ ها در قبال دریافت مبلغی (حال کم یا زیاد) تندیسی به نماد شرکت در نمایشگاه به غرفه گذار اهدا می­کنند که اگروفود چنین امکانی برای غرفه گذاران فراهم نمی­کند. رادیوی نمایشگاه نیز هزینه را فوق ­العاده بالا برده و برای یک جمله ی 28 کلمه ای و 4 روز پخش و تعداد 30 بار، حدود 9 میلیون باید پرداخت می­کردیم که رقم بالایی است.

امیدوارم وضعیت بهتر شود و شاهد هراهی بیشتر تولید کنندگان با هم باشیم. ما با افتخار ساخت ایران هستیم. بعد از دو سال به حد اعلای کیفیت رسیده ­ایم، کیفیت تولیداتمان کاملا با تولیدات کره­ای رقابت می­کند و قیمت کمتری نیز دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا