اخباراخبار ویژه

گفت و گوی بسپار با علی احمدی آذر، مدیر عامل شرکت تولیدی نوین پلیمر: در نمایشگاه Middle East Coatings Show 2021 چه گذشت؟

بسپار/ایران پلیمر مدیرعامل شرکت تولیدی نوین پلیمر، تولیدکننده انواع رزین، افزودنی های صنایع رنگ و چسب و … که به تازگی از نمایشگاه Middle East Coatings Show در دوبی بازدید کرده بود، به سوالات خبرنگار بسپار در خصوص این دوره از نمایشگاه پاسخ داد.

بسپار- نمایشگاه پوشش های خاورمیانه، مهرماه در امارات برپا بود و بعد از پاندمی از جمله اولین نمایشگاه های برگزار شده در بخش پوشش ها.  ارزیابی شما از این نمایشگاه چه بود؟

احمدی آذر:  علی احمدی آذر هستم، کارشناس ارشد پلیمر از دانشگاه پلی تکنیک. مجموعه ما از سال ۹۵ شروع به کار کرده. بنده خودم البته از سال ۸۰ فعالیتم رو در حوزه رزین امولسیونی در کیمیدارو شروع کردم و پس از اون در مجموعه آواشیمی ادامه دادم. طی این سال ها از نمایشگاه های رنگ و پوشش مختلفی در اروپا، چین، خاورمیانه و دبی، ترکیه و هند بازدید داشتم. در مجموع نمایشگاه خوبی بود و با تامین کنندگان قبلی دیداری تازه کردیم و تامین کنندگان جدید هم پیدا کردیم. همچنین با مجموعه های همکار در سطح منطقه  آشنا شدیم. بررسی امکان صادرات محصولات تولیدی مان نیز از دیگر برنامه های موفق مان بود.

بسپار- حدودا چه تعداد شرکت از چه کشورهایی حضور داشتند و ترند فناوری در بخش پوشش ها چه بود؟

احمدی آذر: فکر می کنم تعداد شرکت کنندگان حداقل ۲۰۰ غرفه بود، بیشتر از کشورهای  امارات، هند، ترکیه و حتی شمال آفریقا مثل تونس و حتی شرکت های اروپایی مثل ایوونیک و …

نمایشگاه پوشش خاور میانه با توجه به موقعیت تجاری امارات، بیشتر با هدف فعالیت های تجاری برگزار می شود و ترند فناوری جدیدی حقیقتا مشاهده نکردیم.

بسپار- اثر پاندمی را روی این نمایشگاه و همچنین روی صنعت رنگ و رزین چگونه ارزیابی می کنید؟ در جهان و همچنین در ایران؟

احمدی آذر: با توجه به انجام واکسیناسیون در سراسر جهان،پاندمی رو به پایان است و اتفاقا قیمت های جهانی و داخلی همه به دلیل افزایش تقاضا رشد داشته اند.

عملا ما به پایان پاندمی رسیده ایم.

 بسپار- فعالیت خود شما مشخصا در چه حوزه ایی ست و دوران پاندمی باعث اندوختن چه تجربه هایی برای شما شد و برنامه های آتی شما چیست؟

احمدی آذر: فعالیت ما تمام محصولات امولسیونی پایه آب و افزودنی های مربوطه را شامل می شود.  بعضی محصولات تخصصی را وارد می کنیم تا سبد کالایی کاملی برای مشتریان داشته باشیم.

 بسپار- حضور در نمایشگاه های تخصصی چه دستاوردهایی برای مدیران می تواند داشته باشد؟

احمدی آذر: مهم ترین تجربه، تجربه مدیریتی در این شرایط و تطبیق با شرایط روز و برطرف کردن چالش ها و مقاومت بود که به لطف خدا و همکاری دوستان به ثمر نشست و هم اکنون شرکت نوین پلیمر با وجود جوان بودن از جایگاه خوبی در بازار برخوردار است.

قطعا تعاملات بین المللی در پیش برد اهداف سازمان مثمر ثمر بوده و دستاوردهای خوبی مانند تنوع تامین کنندگان را به همراه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا