اخبار

گفت و گوی بسپار با سیداحمد رستگار، مدیرعامل شرکت ماهان مستربچ: تولید مستربچ های رنگی با تنوع 100 رنگ

بسپار می نویسد، سیداحمد رستگار، مدیرعامل شرکت ماهان مستربچ در گفتگو با بسپار گفت:از سال 73 فعالیتم را در زمینه پخش مستربچ شروع کردم و از سال 89 وارد تولید مستربچ شدم. تمام مستربچ‌های رنگی را با تنوع 100 رنگ در این نمایشگاه عرضه کردیم. کار جدید ما افزودن رنگ‌های جدید به تنوع رنگ‌های مستربچ بوده است. همچنین افزودنی‌های شرکت شامل لیزکننده، شفاف‌کننده، آنتی یووی و ضدشعله است. به صورت مستقیم صادرات نداریم، ولی از طریق یکی از نماینده ها صادرات هم داشته‌ایم. 

وی تفاوت محصولات را در کیفیت آن‌ها می‌داند و گفت: ما در طول این مدت افزایش قیمت داشته‌ایم ولی این افزایش قیمت همراه با بالا بردن کیفیت محصولات بوده است و ثبات کیفیت محصولاتمان را همیشه حفظ کرده‌ایم. در طرح توسعه‌ شرکت افزایش تولید را برای آینده برنامه‌ریزی کردیم و همچنین یکسری محصول جدید را نیز می‌خواهیم تولید کنیم و تا حدودی تحقیقات را انجام داده‌ایم و در فکر تولید آن هستیم. 
رستگار درباره زمان برگزاری نمایشگاه انتقاداتی را مطرح کرد: نمایشگاه ایران‌پلاست در زمان مناسبی برگزار نشد چرا که هم اول مهر و هم اول محرم بوده است و هم اینکه کاملا در وسط هفته قرار داشت درحالیکه نمایشگاه قبلی یک آخر هفته را دربرداشت. 

(ادامه  دارد …)


متن کامل این مصاحبه را در شماره 181ام ماهنامه بسپار که در مهر ماه منتشر شده است بخوانید. 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا