اخبار

گفت و گوی بسپار/ ایران پلیمر با علیرضا آموخته، مجری برگزاری: مشارکت 40 شرکت در نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش های صنعتی و 50 شرکت در نمایشگاه اصفهان پلاست

بسپار/ایران پلیمر نمایشگاه اصفهان پلاست از 20 تا 23 اردیبهشت ماه جاری و همزمان با نمایشگاه رنگ و رزین برگزار خواهد شد. گفت و گویی که می خوانید از طرف این گروه رسانه ای با مدیرعامل سایانمای پارسیان مجری برگزاری نمایشگاه در استانه برگزاری انجام شده است.

آموخته: بنده علیرضا آموخته مدیر عامل شرکت مشاوران نمایشگاهی سایا نمای پارسیان هستم. این شرکت در سال 1388 تاسیس شده و پیش از آن با نام شرکت مشاوران نمایشگاهی صفاهان آرا (صاکو) مشغول به فعالیت بوده که شرکت مذکور برگزار کننده نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست و همچنین بنیان گذار نمایشگاه تخصصی رنگ  رزین و پوشش های صنعتی از سال 1382  بوده است. ضمنا این شرکت در سال 1396 برگزار کننده اولین نمایشگاه تخصصی پلاست با نام تجاری افغان پلاست در کشور افغانستان و شهر کابل بوده است.

بسپار- نمایشگاه این دوره با توجه به خروج از بحران کرونا قطعا با اقبال از سوی مخاطبین روبرو بوده. در خصوص آمار حاضرین در دو نمایشگاه، تعداد شرکتها و فضاهای اختصاص یافته بفرمایید.

آموخته: بله، این نمایشگاه تا کنون میزبان بالغ بر 90 شرکت مطرح و معتبر (حدود 40 شرکت در نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش های صنعتی و 50 شرکت در نمایشگاه اصفهان پلاست) از استانهای اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، قم، یزد، خوزستان، البرز و خراسان رضوی بوده  و همانطور که مطلع هستید، از تاریخ 20 الی 23 اردیبهشت ماه به معرفی کالا و محصولات خود در فضای نمایشگاهی اصفهان خواهند پرداخت.

بسپار- آیا با تشکل ها همکاری و مشارکتی داشتید؟

آموخته: در جلسه ای که به منظور بهــره گیری از ظرفیت تشکل ها با حضور سازمان صنــعت، معدن و تجارت اصفهان، شرکت شهرک های صنعتی اصفهان، انجمن پلاستیک و پلیمر اصفهان (شاخه  انجمن ملی پلیمر در اصفهان)، اتحادیه پلاستیک اصفهان، اتحادیه رنگ، رزین و پوشش های صنعتی اصفهان، خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برگزار شد، هماهنگی جهت اطلاع رسانی به زیرمجموعه های مرتبط انجام گرفت.

بسپار- ویژگی این دوره نمایشگاه را چه می دانید؟

آموخته: پس از وقفه 4 ساله برگزاری این دو رویداد تخصصی در سایت جدید نمایشگاه بین المللی اصفهان نقطه عطفی تلقی شده و پیش بینی می شود اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین قطب های تولید و مصرف محصولات پلیمری و صنایع رنگ و رزین و پوشش های صنعتی در محیطی استاندارد و مدرن میزبان متخصصین در این بازه زمانی باشد.

بسپار- آیا برنامه های جانبی در نمایشگاه خواهید داشت؟ و میهمانان ویژه و هیات های تجاری مدعو؟

آموخته: در حال برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاههای آموزشی و تخصصی و همایش های جانبی هستیم، بر اساس دعوت های لازم امید داریم مسئولین صنعتی استان اصفهان، مدیران و مسئولین انجمن ها، سفرا و رایزنان برخی کشور ها در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

 

بسپار-آیا به نظر شما زمان برگزاری نمایشگاه ایده آل است؟

آموخته: با توجه به هدفگذاری اولیه این نمایشگاه جهت برگزاری در بهمن ماه 1400 و تغییر تاریخ نمایشگاه ایران پلاست از دیماه به بهمن ماه و ضرورت جابجایی تاریخ، این نمایشگاه به اردیبهشت ماه تغییر تاریخ یافت، به نظر می رسد با توجه به فاصله با نمایشگاه ایران پلاست و عناوین مشابه تاریخ مناسبی برای این نمایشگاه باشد.

بسپار- و در پایان؟

آموخته: همواره برگزاری نمایشگاه ها فرصتی جهت تبادلات اقتصادی و تجاری مابین شرکتها و هم افزایی اقتصادی بین فعالان صنعتی کشور بوده است. شکل گیری این رویداد ها در استانهای کشور زمینه ساز توسعه و تقویت زیرساخت های صنعتی و رشد متوازن خواهد شد.

امید است برگزاری این نمایشگاه ها گامی هرچند کوچک در جهت معرفی پتانسیل های موجود و همچنین ادامه روند مثبت و تاثیرگذار نمایشگاه طی سالهای اخیر باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا