اخبار

گفت و گوهای بسپار در تهران پلاست/ چاوشی پور، هیو بسپار: آمیزه تخصصی خوب، لازمه تولید محصول خوب است

 

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، تقریبا چند ماهی است که وارد صنعت پلیمر شده ایم و هنوز به سال نرسیده است. پیش از این تولید لوازم آتش نشانی بخش اصلی کار ما را تشکیل می­داد. دستگاه ­ها را از همان بخش به صنعت مستربچ انتقال داده ­ایم و تقریبا همه ­ی رنگ­های عمومی و همه ­ی افزودنی­ ها را تولید می­ کنیم. کامپاندهای تخصصی هیوبسپار بازار هدف را رنگ مشکی برای بازار لوله، کامپاند های مخصوص پلی استایرن و PP و رنگ های به روز و جدید مانند رنگ بنفش ته آبی(کهکشانی) قرار داده است. ما این رنگ را نیز در سبد محصولات قرار دادیم و اتفاقا من ابتدا آن را در وبسایت ایران پلیمر (گروه مجلات بسپار) مشاهده کردم.

کامپاند تخصصی خوب لازمه تولید یک محصول خوب است. برای مثال برای تولید محصولات کلید و پریز از افزودنی­ های ضد آتش استفاده می کنیم. با آزمایشگاه همکار استاندارد قرارداد داریم و از عزیزان خبره در این صنعت کمک می­گیریم تا بتوانیم محصول قابل قبولی به مشتریان خود ارایه دهیم. به گونه ­ای در تلاشیم با ترکیب علم روز و تجربه صنعتی به تولید هرچه بهتر بپردازیم. 

 

(ادامه دارد…) 


متن کامل این مصاحبه را در شماره 185ام ماهنامه بسپار که در بهمن ماه منتشر خواهد شد می خوانید. 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد .تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا