اخبار

گفتگو با سولماز شجاعی، مدیرفروش شرکت مرمرپلاست: کاهش وزن سازه ساختمانی در زمان زلزله بسیار مهم است

بسپار می نویسد، شرکت مرمرپلاست تولید دیوارپوش و سقف کاذب را دارد و از سال 92 تأسیس شده است. البته از سال 94 خط تولید آن راه‌اندازی شده. محصولات ما دیوارپوش‌های مخصوص با جنس PVC و مخلوط با پودر سنگ هستند که در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی به عنوان یک محصول کاملا جدید وارد بازار شده است. بیش از 60 طرح دارد. طرح‌های سنگ مرمر است که این نسل ازسنگ‌ها به طورطبیعی دیگر در طبیعت وجود ندارند. طرح‌های ما، طرح های چوب و فانتزی را نیز شامل می‌شود. این نوع محصولات کاملاً مقاوم در برابر رطوبت و موادشیمیایی است. مقاومت در برابر سرما و گرما و ضدخش بودن از دیگر ویژگی‌های این نوع تولیدات است. این محصول هم قابل انعطاف است هم قابلیت وکس‌پذیری دارد. این نوع دیوارپوش‌ها برای مناطق تجاری، صنعتی، اداری و مسکونی استفاده می‌شود و تمام استانداردها را برای استفاده بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دارد. استاندارد CE اروپا و ایزو 9001 را داریم و استانداردهای بهداشت.

در زمانی قرار داریم که هرچیزی که به زمان کمتر نیاز داشته باشد و اجرا و تعویض آن راحت‌تر باشد و جایگزین مناسبی برای مصالح قدیمی‌تر از لحاظ کیفیت و زیبایی، مورد استقبال زیادی قرار می‌گیرد. این محصولات نیز جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ‌ها در صنعت ساختمان هستند. از طرفی بسیار سبک‌تر از سنگ هستند که باعث کاهش وزن سازه‌های ساختمانی می‌شود که دربرابر زلزله کاهش وزن سازه بسیار مؤثر است.

برنامه آینده شرکت تولید این نوع محصولات برای استفاده به عنوان کف‌پوش و نمای خارجی ساختمان با ضخامت بیشتر است. با توجه به رزومه 2 ساله‌ای که ما داشته‌ایم هرکسی که این نوع محصولات را بررسی کند کاملا متوجه کیفیت و مناسب بودن برای جایگزینی بسیاری از محصولات شود و یا حتی کسانی هم که سررشته ای راجع به PVC ندارند با توضیح و رزومه کاری این نوع محصولات توجیه می‌شوند و با توجه به نو بودن محصول و تفاوت‌های بارز در یکسری از کاربردها و ویژگی‌ها بازار خود را پیدا خواهد کرد. همچنین تعویض این محصول بسیار راحت است و تنوع رنگ و طرح نیز بسیار زیاد است.

(ادامه  دارد …)

متن کامل این مصاحبه را در شماره 180ام ماهنامه بسپار که در شهریورماه منتشر شده است بخوانید. در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا