اخبار

گفتگوی بسپار با رایموند بغوزیان، ماشین سازی ظهراب: دستگاه های پرسرعت با 80 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی

بسپار می نویسد، رایموند بغوزیان، مدیرعامل شرکت ظهراب در گفتگو با خبرنگار بسپار گفت: این شرکت از قدیمی ترین ها در صنعت پلیمر ایران به شمار می آید و از 53 سال سابقه در ساخت انواع ماشین آلات تزریق پلاستیک بهره می برد. امسال نیز با توجه به نوآوری های خود در دستگاه ­های پرسرعت با صرفه جویی انرژی حدود 80 درصد که در نمایشگاه نمونه ای ندارد حاضر شده ایم.

همچنین هیترهای القایی که تکنولوژی جدیدی به شمار می آید و یک ششم مصرف برق هیترهای معمولی را داراست، را به معرض نمایش گذاشته ­ایم.

قطعاتی نیز با دیواره ضخامت 0/3 همانطور که شاهد هستید در حال تولید است.

نمایشگاه ایران پلاست همواره شاهد رشد بوده است ولی طبق روال گذشته و بنا به یکی از نقایص بزرگ ما ایرانی ها همواره از تجربیات دوره های پیش استفاده نمی کنیم و به تکرار مشکلات می پردازیم. هنوز ساده ترین ایرادها از حمل و نقل ماشین آلات سنگین که هزینه سنگینی به ماشین سازها وارد می کند و تا مسائلی نظیر کارت پارکینگ و …که بابت آن هزینه می گیرند و در هیچ جای دنیا عرف نیست وجود دارد. علیرغم ثبت نام در وب سایت کارت ها با عدم هماهنگی صادر شد و با توجه به رویه های موجود همچنان از مشکلات قدیمی رنج می بریم.

علیرغم تمام این مسائل این دوره از نمایشگاه نسبت به گذشته بهتر بوده و راجع به عقد قراردادها باید بگویم بازدیدکننده زمانی را برای تحلیل و مقایسه نیاز دارند و بعد از نمایشگاه معمولا نتایج بهتر مشخص می شود. وی از ارایه تخفیف های نمایشگاهی در ایران پلاست یازدهم خبر داد و گفت حتی تا 10 روز بعد از برگزاری نمایشگاه نیز با توجه به فرم های پر شده متقاضیان می توانند از این تخفیف ها استفاده کنند.


(ادامه دارد…)


متن کامل این مصاحبه را در شماره 181ام ماهنامه بسپار که در مهر ماه منتشر شده است بخوانید. 

 



در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا