اخبار

گسترش تولید پایه ­زیستی ها برای محصولات گوناگون

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، رشد تقاضا برای تولید انواع قطعات خودرو، محصولات ورزشی و قطعات الکترونیکی، شرکت Arkema را برآن داشته تا تولید محصولات پایه ­زیستی و سبز خود را گسترش دهد. بدین منظور سرمایه ­گذاری­های گسترده ­ای با هدف افزایش ظرفیت تولید پلی ­آمیدها در چین و ایالات متحده آمریکا صورت گرفته است. به عنوان مثال شرکت Arkema در سال 2017 خط تولید پلی­آمید 11 را در کنار خط تولید پلی ­آمید 10 به بهره ­برداری خواهد رساند. از جمله مزایای پلی­ آمید 11می­ توان به موارد زیر اشاره داشت:

·         مقاومت ضربه ­ی بالا

·         فرآیندپذیری مناسب

·         مقاومت در برابر مواد شیمیایی و انواع حلال

یکی از مهم­ترین مزایای پلی ­آمید 11، تولید قطعات با وزن کم است که استفاده از این محصول (پلی ­آمید 11) را برای تولید قطعات خودرو، تجهیزات و وسایل ورزشی با استقبال روبه­ رو ساخته است.

شرکت Arkema در نظر دارد با سرمایه­ گذاری 10میلیون یورویی، تولید انواع پلی ­آمیدهای پایه ­زیستی را با نام تجاری Rilsan در آسیا گسترش دهد. لازم به توجه است که سرمایه ­گذاری­های صورت گرفته در گرو توسعه ­ی واحد تحقیق و توسعه این شرکت است که بر اساس هدف­هایی همچون: گسترش تولید محصولات پایه ­زیستی و توسعه ­ی کاربرد آنها، طراحی فرمول­ بندی مواد، راهکارهایی برای کاهش هرچه بیشتر وزن محصولات نهایی و طراحی ­های نوین برای کاربردهای الکترونیک به فعالیت می­ پردازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا