اخبار

گزارش های اختصاصی خبرنگار بسپار از نمایشگاه عرب پلاست Arabplast 2021 را در اینستاگرام بسپار دنبال کنید/ این نمایشگاه امروز آغاز می شود

بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه دو سالانه عرب پلاست صبح امروز در محل همایش ها و نمایشگاه های بین المللی دوبی (DICEC) آغاز به کار می کند و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت. دوره قبلی این نمایشگاه در ژانویه 2019  در 8 سالن نمایشگاهی و با مشارکت بیش از 800 غرفه گذار برگزار شده بود که تنها 7 درصد آنها بومی بودند. از 13 پاویون نمایشگاه در دوره گذشته یکی هم به ایران اختصاص داشت. در مجموع 15 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

این دوره از نمایشگاه یاد شده بعد از دنیاگیری کرونا  با ریزشی شدید در جذب مشارکت کننده، در سه سالن و با حدود 100 غرفه گذار برپا شده است. ساعات بازدید از نمایشگاه 11 صبح تا 7 عصر و روز آخر تا 5 اعلام شده است.

در پانزدهمین دوره نمایشگاه عرب پلاست (24 تا 27 آبان ماه) همانطور که قبلا نیز گفتیم شاهد حضور تنها دو ایرانی هستیم که هر دو در بخش تولید محصولات نهایی فعال هستند. مجموعه صبور (تولیدکننده ظروف بسته بندی و یکبارمصرف زیستی) و آذرپلیمر (طراح و تولیدکننده ظروف ترموفرمینگ) در این نمایشگاه به عنوان نمایندگان بخش پلیمر از ایران حضور دارند.

نمایشگاه های تخصصی دنیا پس از کنترل پاندمی در حال بازگشت به وضعیت پیشین هستند.

گزارش های خبرنگار بسپار از این رویداد را از فردا در شبکه های اجتماعی این گروه رسانه ای از جمله در اینستاگرام می توانید دنبال کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا