اخبار

گزارش بسپار همکار رسانه ای نمایشگاه K آلمان در ایران: با ثبت نام 3000 غرفه گزار ظرفیت K2019 تکمیل شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر غرفه‌های نمایشگاه K2019 که معتبرترین نمایشگاه صنعت لاستیک و پلاستیک در دنیا شناخته و هر سه سال یکبار در شهر زیبای دوسلدورف در آلمان برگزار می‌شود، به طور کامل رزو شد. بیش از 3000 ارائه دهنده ماشین آلات، مواد اولیه، محصول و خدمات از 60 کشور دنیا در این فضای نمایشگاهی به مساحت 170،000 متر مربع حضور خواهند داشت.

پیش بینی می‌شود بیش از 200،000 بازدیدکننده از سراسر دنیا از این نمایشگاه بازدید کنند. نمایشگاه K2019 از تاریخ 16 تا 23 ماه اکتبر (24 مهر تا اول آبان ماه 1398) در دوسلدورف آلمان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه K به طور کلی یک بازار جهانی است که متجلی نوآوری‌های صنعتی است. در زمان هشت روز برگزاری نمایشگاه تمامی افراد فعال در این صنعت قادر خواهند بود:

  • توانایی‌های صنعت را مورد بررسی قرار دهند.
  • روند حال حاضر را بررسی کنند.
  • برای آینده‌ی خود برنامه ریزی کنند.

علاوه بر دارا بودن موقعیت جهانی، نمایشگاه K به بررسی چالش‌های موجود در زمان نیز می‌پردازد. به عنوان دو رویداد کلیدی این صنعت می‌توان به رویدادهای “اقتصاد مدور” و “پلاستیک‌ها برای پیشرفت‌های پایدار” اشاره کرد.

بخش پلاستیک‌ها آینده را شکل می‌دهند، به بررسی اتلافات بسته بندی، آلودگی‌های دریایی و تغییرات آب و هوایی می‌پردازد. به علاوه تمرکز ویژه ای بر بازیافت، بهره وری مصرف انرژی و حفظ منابع وجود خواهد داشت.

بخش علمی نمایشگاه k2019 نیز به ایجاد ارتباط بین صنعت و علوم می پردازد. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا