اخباراخبار ویژه

کرونا تقاضا برای ماشین آلات قالب گیری بادی (دمشی) را افزایش داد

بسپار / ایران پلیمر گروه ENL، که یک شرکت تولید کننده ی ماشین ها و قالب های صنعتی است، خدمات خود را گسترش داده و در حال تولید ماشین های قالب گیری دمشی با ظرفیت های 50 میلی لیتر تا 3لیتری است.

گروه ENL یکی از تولیدکنندگان بزرگ قالب های تولید پلاستیک در اروپا است. این شرکت در انگلستان و اسلواکی نیز نمایندگی دارد. شیوع بیماری کرونا موجب افزایش تقاضا برای دستگاه های قالب گیری دمشی با ظرفیت هایی بین 50 تا 500 میلی لیتر در انگلستان شده است. بسیاری از صنایع دارویی و شرکت های بهداشتی و آرایشی بیشترین نیاز را به تولید در حجم بالا و چرخه تولید کوتاه دارند تا بتوانند محصولات خود را متناسب با نیاز مشتریان تولید کنند.

Richard Gamble مدیر عامل گروه ENL بیان می کند که به سرمایه گذاری های جدید برای ایجاد فناوری جدید برای تامین نیازها در انگلستان نیاز است. ENL در جایگاه درستی قرار گرفته است تا بتواند به تقاضاهایی که در انگلستان وجود دارد پاسخ دهد. با تجربه ی 60ساله ی ما در حوزه ی ماشین های پلاستیک، ما مهارت های زیادی داریم و به همین دلیل می توان انواع نیاز به ماشین آلات و فناوری های مختلف را پاسخ دهیم. من مفتخرم که بیان کنم ما توانستیم این سرمایه را ایجاد کنیم و اکنون می توانیم تجهیزاتی با ظرفیت کم برای شرکت های درخواست کننده تولید کنیم.

گروه ENL هر دو گواهی نامه ی AS9100 و IATF 16949 را داراست و همچنین در صنایع خودرویی، هوافضا و دارویی تولیدکننده ای مورد اطمینان و بنام به حساب می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا