اخباراخبار ویژه

گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر برگزار می کند: جایزه ایده پردازی کاوه/ مهلت ارایه

بسپار/ ایران پلیمر گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر “جشنواره ایده پردازی کاوه” را برگزار می کند.

دانشجویان، دانش آموختگان و تمامی دست درکاران علوم و صنایع پلیمر (پلاستیک، لاستیک و کامپوزیت) و پوشش (پوشرنگ، رزین و چسب) می توانند در این رویداد مشارکت کنند. شما می توانید در این فضا ایده های خود را در معرض دید هزاران علاقه مند و صدها سرمایه گزار قرار دهید و حمایت های لازم برای توسعه آن را جلب و جذب کنید.

مراحل مشارکت در جشنواره:

  • مرحله نخست (اول مردادماه تا ۱۵ شهریورماه)

می توانید در این بازه زمانی خلاصه طرح و ایده خود را به نشانی [email protected] و یا دایرکت صفحه اینستاگرام این گروه رسانه ای https://www.instagram.com/basparmag/ و یا آی دی تلگرام @basparmag ارسال کنید.

  • مرحله دوم (۱۵ تا ۳۱ شهریور ماه)

بسته به نظر هیات داوران طرح های خود را به صورت تصویری در حداکثر ۵ دقیقه معرفی خواهید کرد که در بازه زمانی مشخص بر روی صفحه اینستاگرام بسپار نمایش داده خواهد شد. از میان آنها در هر دو گروه، سه طرح با بیشترین میزان استقبال به مرحله نهایی راه پیدا می کنند.

  • مرحله نهایی و معرفی (نیمه اول مهرماه)

در هر دو گروه به انتخاب هیات داوران یک طرح منتخب و مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال به برنده تعلق می گیرد (در صورتی که حامی مالی ابراز تمایل به حمایت از طرحی و یا جشنواره داشته باشد، مستقلا اقدام خواهد شد).

  • شماره های ۰۲۱۷۷۵۳۳۱۵۸ و ۰۲۱۷۷۵۲۳۵۵۳ داخلی ۳ آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما هستند.

 

*این جشنواره به نام “کاوه قادریان” و به احترام و یاد همکار جوان و دوست داشتنی ما در گروه مجلات بسپار که زندگی کوتاه، اما پربارش پس از چند سال مبارزه با بیماری مهلک سرطان، در سال ۱۳۹۸ به پایان رسید، نام گزاری شده است. “جشنواره ایده پردازی کاوه” در ماه تولد او بنیان گذاشته شد و امیدواریم بتوانیم آن را به صورت سالانه برگزار کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا