اخبار

گرامی داشت شادروان پروفسور توماس بروک از سوی گروه مشاوران عالی صنعت رنگ ایران/ ناگهان چه قدر زود دیر می شود …

بسپار / ایران پلیمر پروفسور توماس بروک انسانی فرهیخته و همنوع دوست بود  که با حسن خلق، رفتار دوستانه وگشاده روئی ذاتی، ارتباط بی شائبه و دلپسندی با دیگران برقرار می کرد. شروع آشنائی اعضاء “گروه مشاوران عالی صنعت رنگ” با ایشان به  اولین ” سمپوزیوم  بین الملی رنگ و رزین مربوط می شود که در آن  با دعوت از وی برای ارایه مقاله، صورت گرفت. این سمپوزیوم همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه بین الملی رنگ، رزین و پوشش های حفاظتی در زمستان سال 2002 برگزار گردید.
طی سال های بعد پروفسورتوماس بروک حدوداً 7 سفر به ایران داشت که به مناسبت سمینارهای تخصصی، نمایشگاه ها ی سالانه رنگ ورزین و همچنین به دعوت دانشکده پلیمر و رنگ دانشگاه امیر کبیر، پژوهشگاه رنگ، پژوهشگاه پلیمر، شرکت های معتبر رنگ سازی و تعاونی رنگ و محصولات وابسته تدارک و انجام شد. عضویت پروفسور بروک در هیئت رئیسه انجمن بین الملی رنگ ” فَتیپک” (FATIPEC) بسترساز حمایت ایشان برای به عضویت درآمدن ایران در این انجمن شد و این مهم با همکاری و پذیرش شرایط عضویت توسط تعاونی رنگ و محصولات وابسته محقق گردید. نقش بروک در دانش افزائی دست اندرکاران صنایع رنگ ایران، اعم از دانشجویان، فارغ التحصیلان، متخصصان و صاحبان صنایع رنگ و رزین در ایران، خاطراتی ارزنده و بیاد ماندنی از او باقی گذاشت که بسیار قابل تقدیر و ستودنی ست.

اینجانبان حسین ذبیحی، محمود کثیریها و حمید رقمی ضمن عرض تسلیت به خانواده ارجمند زنده یاد بروک به ویژه همسر گرامی ایشان سرکار خانم دکتر رُزویتا بروک، آرامش ابدی برای او و تندرستی و بهروزی برای خانواده ارجمندش، یاد ونام این استاد بزرگوار را گرامی می داریم.

گروه مشاوران عالی صنعت رنگ ایران
حسین ذبیحی، محمود کثیریها، حمید رقمی

 

وبلاگ علوم و تكنولوژي رنگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا