اخبار

کیمیاران در ایران پلاست: ارایه ی پایدارکننده های بهداشتی

مهشید غیاثی، شرکت کیمیاران نظر خود را در مورد ایران پلاست اینگونه بیان می کند: در ایران پلاست امسال رونق حضور شرکت کنندگان خارجی نسبت به دوره گذشته بسیار بیشتر است. از آن جایی که کیمیاران شرکتی تولیدکننده بوده که در عین حال صادرات و واردات گسترده ای نیز دارد، حضور این شرکت کنندگان خارجی برای ما امری مهم محسوب می شود.

به نظر من همه با روحیه ی بهتری در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند و من این مساله را به رفع تحریم ها مربوط می دانم.

وی افزود: با وجود مخالفت های فراوان، به نظر من زمان برگزاری این نمایشگاه بسیار خوب بود. غرفه ی شرکت ما در نمایشگاه معمولا بسیار شلوغ است چراکه تنوع محصولاتمان بسیار زیاد است. با این وجود پیش بینی می کنم طی چند روز آینده حضور جمعیت بسیار بیشتر از این باشد.
یکی از تمرکزهای اصلی شرکت کیمیاران در ایران پلاست بر تولید پایدارکننده های بهداشتی است. البته چندین سال تلاش این شرکت بر فرهنگ سازی استفاده از این نوع پایدارکننده ها در صنعت مبوده است. پایه ی این پایدارکننده ها کلسیم روی می باشد. با وجود چندین سال فعالیت، امسال نسل جدید این مواد و کاربرد آن ها در صنایع مختلف در نمایشگاه ایران پلاست به بازدیدکنندگان معرفی می شود.

این پایدارکننده ها در صنعت کابل بسیار می توانند مورد استفاده قرار گیرند. خانم غیاثی در این باره گفت: طی صحبت هایی که با انجمن ها و مصرف کنندگان نهایی صورت گرفته است، پیش بینی می کنیم فروش این پایدارکننده ها بر پایه ی کلسیم روی در صنعت کابل قابل توجه باشد غیاثی در پاسخ به خبرنگار بسپار در مورد قراردادهای احتمالی عقد شده در زمان نمایشگاه گفت: شیوه ی کار ما قراردادی نیست ولی ارتباطات بسیار خوبی طی این نمایشگاه صورت گرفت. هدف اصلی ما از حضور در نمایشگاه ها، دیدار با مشتریان قدیمی است. چراکه معمولا تنها 10 درصد بازدیدکنندگان مشتریان جدید هستند.

در انتها وی افزود: شرکت در نمایشگاه بر نام (برند) شرکت خیلی تاثیرگذار است. نزدیک به 700 کارخانه ی داخلی با کیمیاران در ارتباط هستند که فقط طی 4 روز نمایشگاه می توانیم با اغلب آن ها دیدار داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا