اخبار

کیفیت گونه های پلی آمید قالب گیری تزریقی چگونه بهبود پیدا می کند؟

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت Brüggemann Chemical با تولید  BRUGGOLEN® TP-M1417 به آمیزه کاران و تولیدکنندگان این امکان را داده است تا قادر باشند به خوبی گرانروی پلی آمیدهای خود را تنظیم نمایند. این بهبود دهنده ی جدید این امکان را ایجاد می کنند تا گونه های تزریق پلی آمید با کیفیت معمولی به گونه هایی با کیفیت قابل قبول تبدیل شوند. این گونه های بهبود دهنده شرایط اقتصادی را برای آمیزه کاران نسبت به زمانی که از آمیزه های معمولی استفاده می نمایند، بهبود خواهد داد.

با استفاده از این بهبود دهنده ها، خواص مکانیکی همانند خواص پلی آمید خالص خواهد بود به این معنی که خواص مکانیکی دستخوش تغییر نخواهد شد. با استفاده از BRUGGOLEN® TP-M1417 جرم مولکولی پلی آمیدها با گرانروی زیاد که از ضایعات به دست آمده باشند نیز قابل تطابق با فرآیند قالب گیری تزریقی خواهند بود.

گونه های BRUGGOLEN® TP-M1417 با ظاهر دانه مانند فاقد هرگونه ناخالصی بوده و به راحتی قابل عرضه می باشد. نکته ی قابل توجه در استفاده از این مواد آسانی فرآیند می باشد. این مواد با انواع گونه های پلی آمید امتزاج پذیر بوده و محصولی ایده آل برای آمیزه سازی محسوب می شود.

به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های BRUGGOLEN® TP-M1417 می توان به گستردگی استفاده از آن در تمامی گونه های پلی آمید اشاره کرد. تولیدکنندگان بسپاری قادرند گرانروی های تنظیم شده ای را با استفاده از این محصولات ایجاد کرده بدون اینکه صدمه ای به خواص اصلی بسپار مورد نظر وارد آورند. این مساله موجب ایجاد انعطاف پذیری گسترده شده و میزان مواد ضایعاتی را به مقدار چشم گیری کاهش خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا