اخبار

کوپلیمر ضربه ای PP فاقد فتالات مناسب برای ساخت بسته بندی با دیواره‌ی نازک

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد،  شرکت SABIC با ساخت دو گونه‌ی جدید پلی پروپیلن به نام‌ها‌ی 513MK46 و 512MK46 ادعا می‌کند قدم بزرگی را در صنعت بسته بندی برداشته است. این دو گونه‌ی جدید تولیدی که هم بسپارهای ضربه ای پلی‌پروپیلن (PP impact copolymer) می باشندT  مخصوص قالب گیری تزریقی بوده و جریان پذیری مناسبی را دارا هستند. 


این دو گونه‌ی جدید تولیدی شرایط ویژه‌ای را پیش روی تولیدکنندگان قرار داده چراکه چرخه‌ی تولید کوتاه شده و با وجود امکان تولید محصولات با دیواره‌ی نازکتر، امکان ذخیره سازی موادی ایجاد می‌شود. 
این گونه‌ها‌ی جدید تولید شده اند تا به مشتریان SABIC کمک نمایند تا نیازهای مبنی بر حفظ عطر و مزه را در صنعت بسته بندی مرتفع سازند. این محصولات سفتی بسیار زیادی دارند. استحکام بار اعمالی از بالا (top load strength) در تولید این محصولات افزایش یافته است. این مساله کمک می‌کند تا تولیدکنندگان چرخه‌ی زمانی تولید کوتاه‌تری را تجربه کنند و هزینه‌ها‌ی حمل و نقلی و انبارداری خود را کاهش دهند.
طبق گفته‌ی Lada Kurelec مدیر بازاریابی پلی پروپیلن در SABIC :”نیازهای موجود در صنعت بسته بندی هیچگاه به این اندازه نبوده است. به همین دلیل چالش‌ها‌ی بسیار زیادی برای ارائه دهندگان راه حل در این صنعت نظیر شرکت SABIC وجود دارد. این نیازها به خصوص در صنعت بسته بندی بسیار زیاد می‌باشد. شرکت SABIC با وجود درک این نیازها، نه تنها سعی می‌کند کمی جلوتر از روند معمول رشد صنعت اقدام نماید، بلکه نیازهای موجود مبنی بر کاهش وزن از طریق کاهش ضخامت دیواره‌ی بسته بندی، چرخه‌ی زمانی تولیدی سریعتر، حداقل نمودن اتلاف و تاثیرات زیست محیطی را درک کرده و در جهت رفع آن‌ها تلاش می‌نماید. محصولات جدید ضربه‌ای شرکت SABIC با نام‌ها‌ی 513MK46 و 512MK46 به مشتریان کمک می‌نماید تا در خط مقدم صنعت حرکت کرده و امنیت و توسعه‌ی پایدار را به عنوان دو حامل حیاتی تضمین می‌نماید.”
ساخته شده مخصوص بسته بندی‌ها‌ی دیواره‌ی نازک چه در کاربردهای مواد غذایی و چه در کاربردهای غیر مواد غذایی و با داشتن MFR70  برای گونه‌ی 513MK46 و MFR50 برای گونه‌ی 512MK46 که به معنی جریان پذیری زیاد می‌باشد، این محصولات توانسته اند تعادل خوبی بین سفتی زیاد و استحکام ضربه‌ی مناسب در کاربردهای هم بسپارهای ضربه ای ایجاد نمیاند. این محصولات معمولا در بسته بندی‌ها‌ی صلب نظیر بسته بندی مواد غذایی یخ زده، محصولات روزانه، اسباب بازی‌ها ، انواع درب‌ها‌ی بسته بندی و … مورد استفاده قرار گیرند. 
این محصولات جدید در واحد تولیدی Jubail واقع در Saudi Kayan ساخته شده و برای تمامی مشتریان در اقصی نقاط جهان قابل دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا