اخبار

کوپلیمرهای پلی ال جدید مخصوص اسفنج های انعطاف پذیر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت Dow اخیرا به محدوده ای از هم بسپارهای پلی ال یا CPPs مخصوص صنعت فوم سازی انعطاف پذیر دست یافته است. این هم بسپارهای پلی ال طراحی شده ی جدید رهایش های بسیار اندکی (Low Emmision) را در صنعت خودروسازی دارا هستند.

 رهایش این مواد در صنایع دیگر نظیر خودروسازی، تشک ها و مبلمان نیز اندک بوده و استحکام مناسبی را مخصوص این فرآیندها دارا هستند. تحمل بار در چنین کاربردهایی بسیار مهم بوده که فوم های تولیدی این شرکت با نام های VORALUX™ HL 500،  VORALUX™ HL 510، VORALUX™ HL 515 و    VORALUX™ HL 525 این نیاز را نیز مرتفع می سازند. 
طبق گفته ی مدیر بازاریابی شرکت DOW در بخش پلی اورتان :”شرکت ما در حال فعالیت مستمر روی صنعت پلی اورتان بوده و برای کاربردهای مختلف راه حل های موثری را دارا خواهد بود. با وجود سرمایه گذاری هایی که در صنعت PU شده است ما قادر خواهیم بود محصولات با کیفیت تری را  به مشتریان خود ارائه داده و به آن ها کمک کنیم فوم های انعطاف پذیر دلخواه را تولید نمایند.”
نتیجه ی دستیابی به چنین محصولاتی ایجاد یک واحد تولیدی جدید در هلند بوده است. این واحد تولیدی از لحاظ ابعادی و حجم تولیدی دومین واحد شرکت Dow می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا