اخبار

کشف بیش از ۳ تن مواد اولیه پلاستیک خارجی قاچاق در نظرآباد

بسپار/ ایران پلیمر فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۳ تن مواد اولیه پلاستیک خارجی قاچاق در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد.

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی وصول گزارش‌هایی مبنی بر دپوی مواد اولیه ساخت پلاستیک در یک کارگاه واقع در شهرک صنعتی نظرآباد، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد کارگاه موردنظر محل دپو مقدار زیادی مواد اولیه ساخت پلاستیک قاچاق است، که با هماهنگی مقام قضائی مأموران به آنجا اعزام و کارگاه تولیدی را پلمپ کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در بازرسی از کارگاه تعداد ۱۲۴ کیسه ۲۵ کیلوگرمی در مجموع ۳ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم مواد اولیه پلاستیک خارجی قاچاق کشف شد.

محمدیان با اشاره به اینکه ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه کالای کشف شده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی متذکر شد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری در سطح جامعه است، که مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا