اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ کامپوزیت های کربنی، به ساخت BMW سری M سرعت می دهند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت BMW از سری کامپوزیت های StyLight aesthetic تولید شرکت Ineos Styrolution به عنوان ماده ی اولیه در تهیه ی دسته ی انتقال پدال استفاده می کند. دسته ی انتقال پدال، وسیله ای است که در طراحی جدید خودروها به کار می رود و پدال را به پشت فرمان انتقال می دهد. ماده ی انتخاب شده برای دسته ی انتقال فرمان کامپوزیت کربنی StyLight Aesthetic S C245-1-060 است. این کامپوزیت به طور ویژه برای مصرف داخل و خارج خودرو طراحی شده است و کاربردهای زیادی در صنعت الکترونیک، تجهیزات ورزشی و تفریحی دارد.

علاوه بر ظاهر زیبا، StyLight مقاومت زیادی در مقابل مواد شیمیایی از خود نشان می دهد. این کامپوزیت تمام استانداردهای شرکت BMW M را داراست. در عین حال از نظر اقتصادی نیز مرقوم به صرفه است. برای مثال StyLight می تواند بدون نیاز به پوشش دهی (که برای برخی از کامپوزیت های پلی کربنات مورد نیاز است) و یا فرایند قالب گیری اضافی مورد استفاده قرار بگیرد.

Martin Köhler، مدیر توسعه ی تجارت کامپوزیت ها در Ineos Styrolution بیان می کند، من بسیار از همکاری با BMW M خوشحال هستم. این همکاری به معنای توسعه ی کاربردهای StyLight است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا