اخبار

کارگروه مقابله با ویروس کرونا در انجمن ملی صنایع پلیمر منتشر کرد: فهرست تولید کنندگان ظروف بسته بندی مایعات ضدعفونی کننده

بسپار / ایران پلیمر انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در قالب کارگروه مقابله با ویروس کرونا در این انجمن طی اطلاعیه هایی نسبت به انتشار اسامی واحدهای تولیدکننده  ظروف پلاستیکی بسته بندی مایعات بهداشتی و ضد عفونی کننده اقدام کرد. این اسامی در قالب چند لیست مجزا منتشر و اطلاعات تکمیلی و شماره ی تماس شرکت ها در آن ذکر شده است. انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در بخشی از این اطلاعیه آورده است:

پس از تأمین نیاز ارگان‌های فعال در مبارزه با کرونا به عنوان خط مقدم مبارزه با این بیماری، هم‌اکنون زمان آن فرارسیده است که اطلاعات جمع‌آوری شده جهت استفاده تمامی فعالان اقتصادی در این حوزه مورد اطلاع‌رسانی قرار گیرد.

با توجه به کاهش تقاضا برای تهیه ظروف بسته‌بندی محلول‌ها و مایعات ضدعفونی‌کننده، می‌توان این گونه بیان داشت که التهاب پیشین در این حوزه کالایی کمرنگ‌ تر از قبل شده ؛ واقعیتی که نشان‌ ازموفقیت‌آمیز بودن تلاش تمامی بخش‌ها در مبارزه با کرونا دارد آن هم در شرایطی که بار اصلی فعالیت‌ها بر دوش تولیدکنندگان قرار گرفته است.

احتمال شیوع و گسترش این بیماری به سایر استان‌ها به این معنی است که هنوز به استمرار این تلاش نیازمندیم.  

به پیوست اطلاعات تولیدکنندگان ظروفی که می‌توان از آن‌ها در بسته‌بندی مایعات و محلول‌های ضدعفونی‌کننده استفاده کرد ارائه می‌گردد.

[EasyDNNnewsDocument|330]

[EasyDNNnewsDocument|331]

[EasyDNNnewsDocument|334]

[EasyDNNnewsDocument|335]

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا