اخبار

کارت های رطوبت سنج جدید شرکت Clariant مخصوص بسته بندی های خشک

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  محصول جدید شرکت Clariant با نام Humitector با هدف افزایش ایمنی های حمل و نقلی تولید شده است. این محصولات با قرارگیری در بسته بندی های خشک و حساس به رطوبت بیان می دارند که آیا در زمان های مختلف حین حمل و نقل و انبارداری رطوبت مضاعفی به محصول مورد نظر اعمال شده است یا خیر. این محصول جدید به عنوان یک اختراع متفاوت توسط شرکت Clariant ثبت شده است. 
شاخص های دایره ای رنگ موجود روی کارت Humitector قادر هستند تا به طور دقیق مشخص نمایند که آیا رطوبت موجود در جو و نفوذ کرده به داخل بسته بندی، آیا از حد مجاز مورد نیاز افزایش یافته است یا خیر. 
پیش از این برای تولید بسته بندی هایی که محصولات آن ها به رطوبت حساس بود تحت استاندارهای خاصی نظیر استاندارهای J-STD-033 صورت می گرفت. کارت های تولید شده با این استاندارد تنها قادر بودند که بیان کنند که آیا رطوبتی در سامانه وجود داشته است یا خیر. تعیین مقدار و مشخص رطوبت موجود در سامانه از ویژگی های کارت Humitector می باشد. با تولید این کارت نسل جدیدی از محافظت کننده های رطوبتی برای محصولات حساس یه رطوبت ایجاد شده است. 
با قرارگیری کارت های Humitector در بسته بندی های شرکت Desi Pak راه حل های دائمی در جهت محافظت های محصولی ایجاد شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا