اخبار

چرا به جای خرید یک دستگاه، آن را اجاره نکنیم؟!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر یکی از مشتریان شرکت KraussMaffei که یک شرکت آلمانی جوان با نام CMJ Kunststofftechnik است، یک مدل کسب و کاری بر پایه اجاره دادن بنا کرده است. این شرکت تمام ماشین آلات فرایند و تزریق پلاستیک با آخرین فناوری های ممکن را داراست. به گفته ی صاحب این کسب کار: این مدل کسب و کار، به ما کمک می کند تا همیشه این شرایط را داشته باشیم که بهترین دستگاه ها را با توجه به نیاز مشتریان، به آن ها پیشنهاد و ارائه دهیم. با این روش، قیمت نهایی دستگاه مورد نظر برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. در این شرکت استارتاپی همکاری ها با شرکت KraussMaffei به صورت مداوم و تنگاتنگ خواهد بود.

در شرکت CMJ به تازگی یک دستگاه تمام الکتریک با نام PX 80-380 با نیروی گیره ی ۸۰۰ کیلونیوتن با یک دستگاه هیدرولیک قدیمی جایگزین شده است. به طور کلی مدت زمان نگهداری دستگاه در CMJ حداکثر ۳ سال است. شرکت ها می توانند تصمیم بگیرند که دستگاه قدیمی خود را داشته و با آن کار کنند و یا جدیدترین و به روزترین مدل آن را از CMJ اجاره کنند. علاوه بر اجاره دستگاه، نگهداری (Maintainance)، خدمات دهی و خدمات پس از فروش نیز از وظایف CMJ‌ است.

 

خدمات CMJ برای تمامی شرکت ها در سراسر دنیا قابل دسترسی خواهد بود. با ارائه ی دستگاه های شرکت KraussMaffei کیفیت تضمین شده است. با تمهیدات در نظر گرفته شده، از طریق یک شبکه ی جهانی اینترنتی تمامی فروشندگان و خریداران دستگاه با یکدیگر در ارتباط خواهند بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا