اخبار

چاپ 3 بعدی شیلدهای محافظ صورت در دوران کرونا

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Stratasys اعلام کرده است که منابع و تخصص خود را در حوزه چاپ 3 بعدی در پاسخ به شیوع ویروس کووید 19 به تولید تجهیزات مراقبت شخصی در مبارزه با کرونا اختصاص خواهد داد. تمرکز ابتدایی بر فراهم آوردن هزاران سپر محافظ صورت برای پزشکان و پرستاران است.

شرکت Stratasys در ایالات متحده امریکا تا 27 مارس، 5000 عدد از این محافظ‌های صورت تولید و به صورت رایگان توزیع کرده است. این ماسک‌ها متشکل از یک چارچوب چاپ شده و یک ورقه پلاستیکی محافظ است که تمام صورت را می‌پوشاند. این شرکت توان افزایش ظرفیت به نرخ بالاتری از تولید را نیز دارد.

هر کارگاه چاپ 3 بعدی که تمایل دارد در این پروژه شرکت کند می‌تواند یک فرم را به صورت آنلاین پر کند تا به این شرکت ملحق شود. این شرکت همچنین الگوی چاپ محافظ صورت و دستورالعمل مونتاژ کردن آن را در صفحه مربوط به مقابله با کووید 19 منتشر کرده است.

یکی از بهترین بیمارستان‌ها به این شرکت گفته است که مصرف هفتگی آن‌ها، حتی پیش از کرونا، 1530 عدد محافظ صورت بوده است. شرکت Stratasys دارای تاییدیه‌های لازم چاپگرهای 3 بعدی حرفه‌ای برای تولید این محافظ‌ها در مقیاس بالا است؛ به ویژه در کارخانه اصلی خود که در مینسوتا در نزدیکی آستین تگزاس و همچنین در والنسیای کالیفرنیا واقع شده است. تعدادی از تولیدکنندگان بزرگ و موسسات آموزشی دیگر که دارای چاپگرهای 3 بعدی با امکان تولید در مقیاس هستند نیز ظرفیت خود را برای کمک به ساخت سریع‌تر این محافظ‌ها تخصیص داده‌اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا