اخبار

پیش بینی کاهش 20 درصدی درآمد پتروشیمی های جهان

بسپار/ ایران پلیمر موسسه اعتبارسنجی مودیز در تازه‌ترین برآورد خود اعلام کرد که میانگین درآمد شرکت‌های پتروشیمی در کل سال 2020 میلادی 20 درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه خبری آی‌سی‌آی‌اس، موسسه اعتبارسنجی، مالی و تحقیقاتی آمریکایی مودیز (Moody’s) در تازه‌ترین گزارش خود پیش‌بینی کرد که در پی آثار منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا، کاهش تقاضا و برآورد رکود شدید در ماه‌ها مه و ژوئن، میانگین درآمدهای تولیدکنندگان محصولات پترو شیمیایی در آمریکای شمالی و اورپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) در سال 2020 میلادی حدود یک پنجم (20 درصد) کاهش می‌یابد.

نتایج مالی سه ماه نخست سال جاری میلادی نشان داد که تقاضا برای محصولات بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده در دو منطقه آمریکای شمالی و اروپا و منطقه خاورمیانه و آفریقا با وجود اختلال‌ها در منطقه آسیا-اقیانوسیه در آغاز سال 2020 میلادی و شیوع ویروس کروناو در پی آن اعمال محدودیت‌ها در ماه مارس، نسبتا خوب بوده است.

رکود پیش‌بینی ارائه شده از سوی موسسه اعتبارسنجی مودیز برای ماه‌های مه و ژوئن امسال، به احتمال زیاد توسط تولیدکنندگان مواد شیمیایی برای صنایع پلاستیک حس خواهد شد، همچنین انتظار می‌رود با توجه به توقف فعالیت بخشی از واحدها، سطح ذخیره‌سازی‌ها کاهش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا