اخبار

پیش بینی بازار پوشش های آب پایه تا سال 2027

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر بازار جهانی پوشش های پایه آب در سال 2018 حدود 77.4 میلیارد دلار بوده است و پیش بینی می شود در سال های 2019 تا 2027 دارای رشد 4.9 درصدی باشد. علت اصلی افزایش بازار جهانی پوشش های پایه آب افزایش تقاضا در بخش پوشش های ساختمانی می باشد. منطقه آسیا  اقیانوسیه بیشترین سهم را در بازار پوشش های پایه آب به خود اختصاص داده است و دلیل اصلی آن افزایش فعالیت های ساختمان سازی در این منطقه می باشد.

عواملی که باعث رشد بازار جهانی پوشش های پایه آب شده اند به شرح زیر می باشد:  بسیاری از دولت ها قوانین سختگیرانه ای برای کاهش VOC در رنگ ها و پوشش ها وضع کرده اند. این مساله باعث افزایش مصرف جایگزین های دوستدار محیط زیست و دارای VOC کمتر شده است.  توسعه و استفاده از پوشش های پایه آب باعث کاهش VOC نسبت به رنگ های الکیدی متداول شده است. پوشش های پایه آب دارای VOC پایین تری نسبت به پوشش های پایه حلال می باشند. کاهش VOC مثل حلال های آلی یک چالش بزرگ در صنایع رنگ می باشد.

به دلایل زیست محیطی و سلامتی انسان ، VOCباید کاهش یابد. VOC در واکنش های فتوشیمیایی جو شرکت می کند و برای سلامتی انسان خطرناک می باشد.  پوشش های پایه آب و پوشش های فاقد حلال از نظر ایمنی و سلامتی مناسب بوده و تقاضا برای آنها در حال افزایش می باشد. در پوشش های پایه آب ، VOC نسبت به پوشش های پایه حلال حدود 94 درصد کمتر می باشد. بنابراین تقاضا برای پوشش های پایه آب در حال افزایش است. تولیدکنندگان معروف اتومبیل نیز به دلایل زیست محیطی و برای حفظ سلامتی کارکنان خود بر روی استفاده از پوشش های پایه آب تمرکز کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا