اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار پوشش های ضد خوردگی تا سال 2027

گروه  ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر بر اساس گزارش جدید منتشر شده بوسیله Grand View Research, Inc., پیش بینی می شود بازار جهانی پوشش های ضد خوردگی تا سال 2027 به 38.6 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

افزایش تقاضا برای پوشش های ضد خوردگی در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز ، ساختمانی و دریایی عامل افزایش تقاضا در این بازار می باشد. اصلی ترین هدف استفاده از پوشش های ضد خوردگی حفاظت از زیرآیند های فلزی در برابر عوامل محیطی مثل رطوبت و اکسایش می باشد. پوشش ها بعنوان یک مانع و سد عمل کرده و از برهمکنش بین مواد خورنده و مواد شیمیایی با سطوح فلزی جلوگیری می کنند.

پیش بینی می شود در دوره زمانی مطرح شده منطقه آسیا – اقیانوسیه بیشترین سهم را در بازار پوشش های ضد خوردگی به خود اختصاص دهد. بازار جهانی پوشش های ضد خوردگی در سال 2019 حدود 27.2 میلیارد دلار بوده است. پیش بینی می شود بخش پوشش های دریایی در این دوره زمانی بیشترین رشد را داشته باشد. بخش صنایع نفت و گاز در سال 2019 با 36 درصد سهم بازار ، پر تقاضا ترین بخش بوده است و پیش بینی می شود در دوره زمانی مورد پیش بینی نیز بیشترین سهم را به خود اختصاص دهد. افزایش تقاضا در صنایع نفت و گاز به دلیل حضور سولفور در نفت خام می باشد که باعث خوردگی در خطوط لوله و مخازن می گردد. منطقه آسیا – اقیانوسیه در سال 2019 با 36 درصد سهم بازار بیشترین سهم را در بازار های جهانی پوشش های ضد خوردگی داشته است. پیش بینی می شود میزان مصرف پوشش های ضد خوردگی از سال 2020 تا 2027 در کشور هند حدود 5.8 درصد رشد داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا