اخبار

پیش بینی بازار پوشش های صنعتی تا سال 2025

گروه ترجمه و  تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر انتظار می رود بازار پوشش های صنعتی از 85.2 میلیارد دلار در سال 2020 به 103.2 میلیارد دلار در سال 2025 افزایش پیدا کند.

عوامل اصلی محرک بازار پوشش های صنعتی عبارتند از افزایش تقاضا برای پوشش های دوستدار محیط زیست، نیاز به پوشش های با دوام و با ظاهر زیبا و رشد تقاضا در منطقه APAC . پیش بینی می شود در این دوره بخش اکریلیک ها بیشترین رشد را در بازار پوشش های صنعتی داشته باشد. رزین های اکریلیک یک گروه از مواد پلاستیکی ترموست یا ترموپلاستیک می باشند که از اکریلیک اسید ، متاکریلیک اسید و سایر ترکیبات وابسته به آنها مشتق شده اند. این رزین ها در برابر شرایط شدید محیطی دارای مقاومت عالی می باشند. همچنین در مقایسه با سایر رزین ها دارای زمان خشک شدن سریعتر می باشند.

این رزین ها در صنایع خودرویی، مبلمان، الکتریکی و الکترونیکی و سایر صنایع دارای کاربرد های زیادی می باشند. در محیط های مرطوب استفاده از پوشش های صنعتی پایه حلال بر پوشش های پایه آب دارای ارجحیت می باشد. پوشش های پایه حلال از طریق یک واکنش شیمیایی سخت می شوند درحالیکه پوشش های پایه آب با تبخیر آب خشک می شوند. پوشش های صنعتی پایه حلال دارای براقیت بالاتری نسبت به پوشش های پایه آب می باشند. مقاومت خوردگی پوشش های پایه حلال از پوشش های پایه آب بیشتر است و این پوشش ها در کاربرد های مختلف شامل اتومبیلی ، دریایی ، هوایی ، حمل و نقل ، بسته بندی ، کلاف پوشانی و موارد دیگر استفاده می شوند. بخش دیگری از پوشش ها که استفاده از آنها در حال رشد می باشد پوشش های پودری می باشد که به حفظ محیط زیست کمک می کند. منطقه APAC در تولید و مصرف پوشش های صنعتی پیشرو می باشد. هزینه های پایین کارگر و مواد اولیه در این منطقه باعث افزایش سرمایه گذاری خارجی و در نتیجه افزایش تولید پوشش های صنعتی در این منطقه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا