اخبار

ترجمه اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار واکس های هیدروکربنی تا سال 2030

گروه ترجمه وتوید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  بر اساس پیش بینی ها بازار جهانی واکس های هیدروکربنی تا سال 2030 به 5 میلیارد دلار خواهد رسید.

در سال 2019 قاره اروپا از نظر حجمی بزرگترین بازار واکس های هیدروکربنی بوده است. پیش بینی می شود قاره اروپا در دوره زمانی پیش بینی شده نیز بیشترین رشد را داشته باشد و همچنان بزرگترین بازار باشد. واکس های هیدروکربنی در تولید رنگ ها و پوشش ها استفاده می شوند. این واکس ها برای اصلاح خواصی چون مقاومت شستشویی، مقاومت سایشی و مقاومت مالشی استفاده می شوند.

واکس های هیدروکربنی برای بهبود خواص سطحی از جمله خواص دفع آب ، حفظ خواص ظاهری پوشش (براقیت و ماتی) ، بهبود جریان پذیری و جلوگیری از رسوب رنگدانه ها به پوشش ها اضافه می شوند. تقاضا برای رنگ ها و پوشش ها در بخش های اتومبیلی و ساختمان سازی بسیار بالا می باشد. به همین دلیل بازار واکس های هیدروکربنی نیز در حال افزایش می باشد. پیش بینی می شود تا سال 2030 بازار واکس های هیدروکربنی در قاره امریکای شمالی با سرعت بالایی افزایش پیدا کند. صنایع ساختمانی تا سال 2030 حدود 85 رشد خواهند داشت که حدود 57 درصد این رشد مربوط به سه کشور بزرگ جین، ایالات متحده امریکا و هند مربوط می شود. در نتیجه تقاضا برای واکس های هیدروکربنی مورد استفاده در پوشش های ساختمانی نیز افزایش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا