اخبار

پیش بینی بازار فلوروپلیمر ها تا سال 2024

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر پیش بینی می شود بازار فلوروپلیمر های با عملکرد بالا (HPF) از 3.3 میلیارد دلار در سال 2019 در سال 2024 به 4.6 میلیارد دلار برسد. این رشد بازار فلوروپلیمر های با عملکرد بالا در نتیجه تقاضای بالا در صنایع مختلف می باشد. HPF دارای پیوند های قوی و با انرژی بالای C-F می باشد. این پلیمر ها دارای پایداری عالی در برابر اکسایش ، نقطه جوش بالا و خواص الکتروشیمیایی خوب می باشند.

به همین دلیل برای کاربرد در پوشش های مورد استفاده در صنایع مختلف مناسب می باشند. با توجه به این مزایای بی همتا ، HPF دارای تقاضای بالایی در صنایع پوشش ها جهت زیرآیند های مختلف شامل فلزات ، شیشه ، پلاستیک ، سیم و کابل می باشد. PTFE پر مصرف ترین فلوروپلیمر می باشد و بیشترین سهم را در بازار HPF به خود اختصاص داده است. PTFE هم به شکل پودر و هم به شکل دیسپرسیون موجود است و تقاضا برای این محصول جهت کاربرد های مختلف بویژه در امریکای شمالی و APAC در حال افزایش می باشد. این پلیمر در کاربرد های متنوعی شامل نیمه هادی ها ، قطعات خودرویی، وسایل الکتریکی و اوازم نچسب آشپزخانه استفاده می شود.

مصرف این پلیمر در صنایع الکتریکی و الکترونیکی بویژه برای باتری های پیشرفته و سل های خورشیدی دارای رشد زیادی می باشد. مصرف HPF در منطقه APAC به دلیل حضور تولید کنندگان بزرگ و کشور های پر جمعیتی مثل چین و هند نسبت به سایر مناطق رشد بیشتری خواهد داشت. چین ، هند ، ژاپن ، اندونزی و کره جنوبی مهمترین کشور های مصرف کننده HPF در این منطقه می باشند. چین به دلیل حضور صنایع شیمیایی ، صنایع اتومبیلی ، بخش پزشکی و صنایع الکترونیک دارای بیشترین سهم در منطقه APAC میباشد.   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا